Berrasu’dan İnciler… Gazeteci oldummm!

Okuldan döndüğümde kapıda karşılandım. “Anneciğim bana söz vermiştin bugün çikolata alacaktın.” deyince sözümü tutttum eve girmeden Berrasu ile çarşıya çıktık. Hava yağmurlu diye hemen şıkıdım Barbie li şemsiyesini aldı, çıktık dışarıya.

Çocuk parkını görünce yalnızca parktaki bisiklete binebilir miyim? dedi. Ben kabul edince en yakın markete gittiki parka çabucak dönelim. Çikolatadan vazgeçti, çilekli puding istedi. Anne olarak hemen hazır çilekli pudingi yemesin diye “Süt alalım birlikte puding yapalım” alternatifini sundum, kızımda kabul etti. Bu işte bir tuhaflık var. Anne-kız hiç itirazsız herşeyi kabul ediyoruz bugün, bakalım altından ne çıkacak:) Süt ve biraz da sebze aldık. Parkta da yağmurdan etkilenmeyen birkaç oyuncağa bindi, eve döndük.

Akşam puding yapmak için mutfağa gittiğimizde bir gariplikler zinciri başladı.Marketten aldığımız sütü evde bulamadık. Aramadığımız yer kalmadı bizim bir şişe süt yok oldu. Şakır şakır yağan yağmurda poşetimi yere de bırakmadım ama süt yok işte. Sütün kaybolmasına hiçbir açıklama bulamadık, kafam karmakarışık oldu. 

Yemekten sonra keyiflice içeyim diye kendime çay, Berrasu’ya da ıhlamurlu adaçayı demlemeye başladım.

Yemekten sonra çaydan bir yudum aldım işte o an yaptığımı farkettim. Berrasu’nun ıhlamurunu kendi siyah çayımın üstüne atıp, ıhlamurlu çay demlemişim.

Offff aklım karıştı bak ne yapmışım, diye yaptığımı Berrasu’ya anlattım.

Yaşşasınnn! İşte bugünü bekliyordum. diye bir tepkiyle karşılaştım.

Ihlamurlu çay yapmamı mı bekliyordun? dedim.

Haayyyıııııır. Büyük ve tuhaf birşey yapmanı bekliyordum. Tanıdığım bir gazeteci var. Bu haberi ona söyleyeceğim, o da yarın gazeteye yazacak dedi.

Kıza bak ya üç kişilik evimizden bir gazeteciye haber satma fırsatı kolluyormuş. Gazeteci babanın izinde giden minik yavrusu o kadar mutlu olduki yarınki gazetenin manşetini bile hazırladı.

    “Çay demlemeyi bilmeyen anne!”

    “Çaya ıhlamur atan kadın işte bu kadın!! “

Not: Ben bu yazıyı yazarken bizim evde hâlâ  “Yaşasınnn!!!!! ben de gazete haberi bastım, gazete haberi bastım. Yarın anneanneme de anlatacağım.”diye avaz avaz bağıran bir cadı vardı:)

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

