Ufak Ufak Gezmeceler…

Berrasu aşısını olduktan sonra heyecanla müsait olan arkadaşları ile buluştu. İki yıldır arkadaşlarının adını dilinden bir an bile düşürmedi. Çok özledi, özledikçe bütün gün arkadasları ile hayalinde oyunlar oynadı. Bütün gün bütün arkadaşları bizim evimizdelerdi aslında .

Hastanede sağlıklı çocuk kliniğinde aşı olup çıktıktan sonra aramızda geçen bir diyaloğu paylaşmak istiyorum.

     Berrasu: Babacığım anneciğim ben şimdi aşımı oldum ya arkadaşlarımla buluşabilir miyim?

     Anne- Baba: Evet buluşabilirsin birtanem.

     Berrasu: Hemen buluşabilir miyim?lunapark

     Anne: Evet.

     Baba: En çok hangi arkadaşını özledin, ilk kimlerle buluşmak istersin    Berrasu?

     Berrasu: Ben bütün arkadaşlarımı özledim. Kıvırcık saçlı Ece, Melis, Oğuz, İrem, Deniz, Ece-Ela ikizler, Ceylin , Kayra abla, Konuralp, Gülbahar bir de hastaneden arkadasları Duru, Rüzgar ve Demir…    şeyyyy ama ben ilk önce Oğuz’la buluşmak istiyorum.

     Baba: Kaç tane kız arkadaşın var niye onlar değil de Oğuz’la bulusuyorsun sen bakayım?

     Berrasu: Ben istediğim arkadaşımla buluşabilirim buna sen karışmazsın. Veeee ben ilk önce erkek arkadasımla bulusacağım. İstediğimle bulusurum değil mi annecim?

     Anne: (Bizden epeyce uzun ve iri yarı olmasına rağmen asla eşine ve kızına hele hele kızına hiç dayanamayan, üstelik kız erkek diye evlatları ayırmayan güzel yürekli babaya baktım) Eveeeeet kızım istediği ile buluşabilir deyip gülüştük:)))

Hemen Oğuz un ailesine buluşma teklifimizi götürdük. Malesefİlk buluşmayakışıklı  delikanlımızın boğazlarında enfeksiyon olduğu için buluşamadılar.  Biz de müsait olan İrem ve Deniz kızlarımızla buluştuk.İki yıl gibi bir aradan sonra arkadasları ile bulusmaları biz anneler için bile çok heyecanlıydı. Berrasu çok heyecandan olsa gerek arkadaşlarından ayrılmak istemedi, çok paylaşımda bulunmak istedi, biraz istekleri öncelikle olsun diye diretti, ağladı. Alışacak kuzum iki yıl yaşadıklarından sonra toplumda yaşama kurallarına da alışacak.

Bu anımızı facebookta paylaştım ama blogda da olsun diye buradanda anımızı paylaşacağım. Bayramda sabah kahvaltıda rahat etmek için uzun yıllardır severek giydiğim yırtık modelli taytımı giydim.Berrasu bu aralar sürekli kıyafetlerimi ve davranıslarımı kontrol ediyor. Ne giydim, ne taktım, ne renk makyaj yaptım sürekli gözlemliyor. “Ben de bir genç kızım ne zaman bende makyaj yapacağım, ne zaman küpe takacağım vs vs” soruyor.

O günde kıyafetime baktı. “Anneciğim çok güzelsin” dedikten sonra odasına gitti. Uzun süre sessizce odasında IMG_0473kaldı. Odasından cıktıgında bacaklarını görmem için kıyafetlerinin eteğinden tutarak yürüyordu. O sessizce odada otururken meğer içinden bir modacı çıkmış ve külotlu çorabını benim taytımın modeli gibi yapmakla uğraşıyormuş:)) Bana gösterdiği anda tedirginliğini de söylememe bile gerek yok. Hemen “aaaa sen benim taytımın modelinden mi yaptın. Çok güzel olmus gel fotograflarımızı çekinelim” dedim gülümseyerek. “Ben yaptım senin ki gibi olsun istedim” dedi gözlerinden mutluluk ışıltıları çıkarken. Tatlım diğer kıyafetlerini kesmezsen ve de bana da sorarsa çok daha fazla sevinirim” dedim ve fotoğraflarımızı facebook ta paylaştık sevinçle:)

Bayramın son gününde de  vizyona yeni giren filmlerden Winks Okyanus Gizemine gitmek istedi.  Babası ile Winks okyanus gizemi natilusbirlikte onlar sinema keyfi yaparken bende huzurla mağazaları gezdim. İçimdeki alışveriş canavarını öldürdüğüm için daha mutlu gezdim:)

Baba kız ikinci defa Winks i izlemek için yarın yine sinemaya gitme planı yaptılar 🙂

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Ufak Ufak Gezmeceler…”

  1. Zeynep Arslan Says:

    Ya mis gibi kankalarla buluşmalar , çok sevindim …Kıskandım :((Biz de gezicez bizde ..
    Bu arada erkek arkadaş mı ? no no noooooo :))))Sevgiler, Dualar …


Yorum Yapın

