Berrasu Anlatıyor…

Berrasu’nun konuşan fotoğrafları:

IMG_0204IMG_0216

– Salı günü annem okuldayken ilk önce babamla birlikte marinaya gittik. Marina da birşeyler içtik, sohbet ettik.  Özellikle babamla tek gittim. Hemen kendime elektrikli tren aldırdım. Annem olsa hemen “paramız var mı sordun mu?”, “paran var mı?” bıdı bıdı bin tane soru soracaktı, sonra da “hayır alamayız” diyecekti.

Akşam eve dönünce babamla birlikte trenimizi kurduk. Çuf çuf çuufffff!!!! Trenimin dumanı ve uzaktan kumandası bile var. “Annecim nanik! nanik! nasıl aldırdım ama” :)))

IMG_0203IMG_0200

– Dersleri bitince annemi de aldık yiyapoyta (viaporta) gittik. Tıytıl (tırtıl) trene bindim. Annem yalnızca bir defa binebileceğimi söyledi. Babam annemi mağazaları gezmeye gönderdi. Babam tıytıl trenin bütün koltuklarında oturup trene binmeme izin verdi. Annecim say bakalım tıytıl trene kaç defa binmişim?
IMG_0231IMG_0230

 

 

 

 

 

 

 

– Babam 17 gün İspanya’ya basketbol şampiyonasını izlemeye gitti. Ben de bir sürü hediye siparişi verdim. Babamın getirdiği legolarla ilk önce hovercraft yaptık. Babam bana bir sürü hediye aldı. “Anneme hiçbir şey alma” dedim ama ona da birşeyler almış yinede. Galiba annemin beklediği hediyeler gelmedi çünkü, “hımmm çok güzelmiş” dedi ve kaldırdı hediyesini bir daha da görmedik:))
IMG_0227

IMG_0222

 

 

 

 

 

 

– Bu kadar oyuncağı yapmak için enerji harcadım. Yemeklerle enerjimi tekrar kazandım. Ama yemek yerken azıcık masanın altına kırıntı döktüm. Bir genç kız olarak kendi kırıntılarımı kendim temizledim tabiki…

Berrasu’nun objektifinden babası…
5 1

IMG_0240

 

 

 

 

 

 

 

NOT: Volkan ın ilk defa bu kadar doğal  ve içten gülümseyen bir fotoğrafı oldu. Demek şu ana kadar işinin ehli fotoğrafçı ile karşılaşmamış. :))

 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 5 Comments »

5 Yanıt to “Berrasu Anlatıyor…”

  1. Duyguceylan Says:

    Diline sağlık Berrasu çok güzel anlatmışsın..bundan sonra bloga senmi yazsan!!pardon anlatsan😉😉

    • ulku Says:

      Hiç yazdırırmıyım ben artık ona. :)) Nankör evlat hemen beni sattı. Babası ile birlik oldu. Üstelik bu birlikteliklerini de sürekli gözüme gözüme sokuyorlar. Anneciğim nanik nanik derken ellerini açmış burnuna götürmüş bak sana ne yapacam dedi. O minik parmaklar bana nanik nanik yaptı ya:))) Tamam Beroş söyler ben yazarım ara sıra…

      • Duyguceylan Says:

        Bize uyar ;))

  2. CocuklaGezerizBiz Says:

    Kocaman öpüyorum seni Berra su harikasın

  3. Zeynep Arslan Says:

    Oooo gezme sezonu tren çok güzelmiş, nasıl aldırmış ama annesi nanik nanik :))Yesinler seni Berrasu…Çok iyi görünüyorsun maşallah savaşcı prensesime, çoookkk öptk sizi …sevgiler, dualar .


Yorum Yapın

