Çikolata… Sineksavar…

Bizim evden anektodlar paylaşacağım.

  • Bugün Berrasu ya ilk defa bitter çikolata aldım ve bir küçük parça yedirdim. O an ki sohbetimiz:)

(Anne) – Berrasu bugün sana büyükler çikolatası aldım.

(Berrasu)   –( Ses tonu neşeli)  Yaşasıııııınnnnn!

(Anne) –Beğendin mi? Bak o yediğin çikolata bitter çikolata.

(Berrasu) –(ses tonu neşeliden üzgüne geçti) Ne yani bunun içinde bit mi  var?

Anne ve babası şaşkın sonrada kahkahalarla gülüyoruz:)))

  • Bütün gün evde pencereleri açamıyoruz. Evimizin yanında hiç bitmek bilmeyen tren yolu çalışması ve Kartal parkı çalışmalarından tozdan göz gözü görmüyor. Parkta yer döşemelerini kesiyorlar aramızda koskoca cadde var ama tozu heryere ulaşıyor. Tren yolu çalışmalarının kazısından toz çıkmıyor. Tozu  harfiyatı taşıyan kamyonlar çıkarıyor. Harfiyatı alan kamyon sanki ralli sürüsücüsü gibi bir hız yapıyor hem topraklarını tozuta tozuta yola döküyor hem de trafikte canavarca dolaşıyor. Bu sebeplerden gün içinde evde hiçbir tane pencere açılmıyor havalandırma makinaları çalışıyor.

Akşam olunca ve Berrasu yatınca pencereleri açıyorum ki bir temiz hava alayım. Birkaç gün önce havalar ısınınca akşamları balkonda otururken pencereleri açtım. Açtım ama o akşam sivrisinekler bende yemedik yer bırakmadılar. Ertesi gün tecrübeliyim ya internette dolaşan limona karanfiller saplanarak yapılan sineksavarlardan yapmaya karar verdim. Berrasu o minik elleri ile limon dilimlerine karanfilleri sapladı. Hem etkinlik oldu hem de sineksavarımı yaptığı için çok mutlu oldu.

Balkon penceresinin önüne sineksavarımı koydum Berrasu da salondan bana bakıyor. Merak ediyor sineksavarı işe yarayacak mı diye.

(Berrasu) – Annecim sivrisinek geliyor mu?

(Anne) –Berracım pencereyi daha yeni açtım.

(Berrasu) – Annecim sivrisinek geliyor mu?

(Anne) – Henüz gelmedi. Oturayım belki gelir.

(Berrasu) – Geldi mi annecim?

(Anne) – ( Moral bulsun diye) Yok Berracım gelmedi sineksavarın çok işe yaradı.

( Tam o anda Volkan gelmiş kapının zilini çalmış.)

(Berrasu) – Anneciiiiiiiiiiiimmmmmmm!

(Anne) – Efendim Berrasu ne oldu?

(Berrasu) – Annecim zil çalıyor. Senin sivrisinekler sineksavarımdan korkmuşlar kapıdan geliyorlar. Koş gel kapının zilini çalıyorlar ısrarla.

(Anne) –İlahi Berrasu :)) (diye güle güle kapıyı açmaya gittim.)

 

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. 4 Comments »

4 Yanıt to “Çikolata… Sineksavar…”

  1. Selin Says:

    Bu sinek savarı öğrendiğimiz çok iyi oldu, bi tanede bize yapsa keşke

    • ulku Says:

      Selincim yakın olsan hemen yapardı:) artık sen kendi kendine yapar Berrasu yu hatırlarsın.:)

  2. Türkay Says:

    Bitli çikolata çok güzeldi 🙂 Volkan’da bu arada sivrisinek oldu 🙂 Prensese sağlıklı günler, mutluluklar, sizlere de kolaylıklar dilerim .
    Türkay

  3. ulku Says:

    :)) Güldürüyor bizi. Değişik değişik laf canbazlıklaı yapıyor. Bu arada 10 haziran salı günü aylık kontrolümüz vardı. Kan degerleri normaldi. Pataloji ve dna sonuclarıda temiz çıktı. Sevincimizi paylaşayım sizinle. Facebook ve twiter kullanıyorsanız bizi ekleyin. oradan daha hızlıca paylaşımlarda bulunuyoruz.


Yorum Yapın

