Bir Tutam Saç :)

Bu yaşıma kadar  hiç şükretmediğim hatta varlığının farkında bile olmadığım birçok güzellik için şükrediyorum. Gün oluyor alınan “birkaç yüz gram kilo için” şükür diyorum. Gün oluyor “bitirilen bir tabak yemek için” şükürler olsun diyorum. Gün oluyor “ayağımı uzatıp evimde oturduğum için” şükrediyorum. Kısaca görmediklerimi görmeye başladım.

saç 1

Siz hiç bir tutam saç için Allah’a şükrettiniz mi? Ben az önce bir tutam saça şükrettim. “Benim saçımı örebilir misin anneciğim?” diye gelip sorunca başladım Beroşumun saçlarını örmeye. Öyle bölük bölük örülen saçlardan bile daha mutlu etti bizi ördüğümüz bir tutam saç. Koşturup gitti aynaya bakmaya. Kıkırdadı aynanın karşısında sesi geldi salona. Uçar gibi geldi “teşekkürler annecim benim saçım da örülmüş” dedi. Örülecek tabiki kuzum daha çok örülecek dedim keyifle. Bu sabah tararken farkında bile olmadığınız ya da şükretmediğiniz saçınıza dokunup “sağlıklıyım ve saçlarımı kazıtmadım, tutam tutam dökülmesine tanık olmadım”  diye şükredin.

Küçük kızı Nur un sabuna ve sabun kokusuna olan sevdası yüzünden bir hobi çalışması başlatan sevgili Halise’nin yaptığı güzel sabun buketlerini çok beğeniyordum. Kızlarıyla birlikte hazırladığı kokulu taşlardan ve başka hediyelerden oluşan bir hediye paketini Berrasu’ ya gönderdiler. Berrasu çok mutlu oldu. Daha önce kızların fotoğraflarını görmemişti. Nur ve İclâl’in fotoğraflarına facebooktan baktı. Ama abla İclâl i çok kıskandı. Ama o abla bir başka kızın ablası o diye kendi kardeşi olmamasının kıskançlığını dile getirdi. Ben de İclâl senin ablan sen de Nur un ablası olursun deyince, bana “Berrasu abla desin o zaman” dedi sevinerek :))

Sevgili Halise nin yaptığı güzel sabun hediyelikleri Nazlı Butik Sabun & Organizasyonları linkinden görebilir ve siparişlerinizi verebilirsiniz.

Ayrıca yıllardır yaptığı el işlerini artık satışa sunan Beroşun kardeşi olan sevgili Ece nin annesi Çiğdem ‘in el işlerine de Chidos Butik   linkinden ulaşabilir ve siparişlerinizi verebilirsiniz.

hediye 1

 

 

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , . 6 Comments »

6 Yanıt to “Bir Tutam Saç :)”

  1. Zeynep Arslan Says:

    Daha çok uzuyacak kuzunun saçları, çok seviyoruz sizi….İyi ki varsınız ….

    • ulku Says:

      Sizde iyi ki varsınız Zeynepcim:)) Uzadığını sizlerde görün sevinin istedim:)))

  2. CocuklaGezerizBiz Says:

    Oy maşallah kuzuma ne güzel olmuş o saçlar öyle

    • ulku Says:

      Güzel oldu cadı kızımız teyzesi, güzel oldu:))

  3. Duygu Ceylan Says:

    Çok mutlu oldum, bayıldım bayıldım:)) maaşallah kuZucuğuma.

    • ulku Says:

      :)))


Yorum Yapın

