Mutluyum… Mutluyuz… Mutlu Olacaksınız:)

Berrasu’nun, iki hafta önce yapılan kemik iliği aspirasyonunun sonucu TEMİZ çıktı. Maaile mutluyuz. Dakikalar önce aldığımız habere siz dostlarımızında sevineceğini biliyorum.:)

Kemoterapi ilaçları 1 Nisanda bitti. İlaçsız tedavinin vücuttaki etkileri de mayıs ayında yapılacak kemik iliği aspirasyonunda belli olacak. Dualarınız kızımla olsun…

GENEL kategorisinde yayınlandı. 20 Comments »

20 Yanıt to “Mutluyum… Mutluyuz… Mutlu Olacaksınız:)”

  1. CocuklaGezerizBiz Says:

    Maşallah kuzuma dularımız hep onunla

    • ulku Says:

      Dualar bütün yavruları korusun Esracım.

  2. Ceviz Hane Says:

    Tum dileklerimiz sizlerle…

    • ulku Says:

      Çok teşekkürler. Sizin cevizlerle ilgili bilgi almak için size mail gönderdim. :))

  3. Duyguceylan Says:

    Çok ama çok mutluyuzzz;)) kuzucuğa kocaman MAAŞALLAH…sizleri sevgiyle kucaklıyorum…

    • ulku Says:

      Bizde seni kocaman kucakladık Duygucum :))

  4. aysel Says:

    dualarımız öncelikle size ve diğer tüm hastalara. gözünüz aydın..

    • ulku Says:

      Allah hepsine şifa versin, teşekkür ederim.

  5. Ebrum Oz Says:

    Sevgili Elifin (Elfony) bloğuna bıraktığınız yorumu okudum. Yazdığınız linki tıkladım. Aralık 2012 de yazdığınız yazıyı okuyunca çok üzüldüm. Ama arkasından da en son yazdığınız yazıyı okuyunca o kadar mutlu oldum ki. Allahın izniyle, o kötü, zorlu günleri atlatmışsınız. Kızınızın bu hastalığı yenmesine çok sevindim.
    Çok büyük geçmiş olsun, Allah bir daha o acıları size ve kızınıza yaşatmasın.

    • ulku Says:

      Sevgili Ebrum çok teşekkür ederim. Elfony Elif in acısı çok büyük. Allah kimselere yaşatmasın. Allah ona ve ailesine de sabır ve güç versin. Bizde çok zor anlatılmaz acılı günler yaşadık. En büyük acı zaten kızımızın yaşadığı zor günler ve gecelerdi. İnsan evladını hastanede değil koşarken, oynarken, gülerken görmek istiyor. Ama hayat bu benim başıma gelmez demeden herkesin başına her olayın gelebileceğini öğrendik. Zor bir öğretim şekli oldu ama biz hayatımızı hastalıktan önce ve sonra diye ayırdık. Dünyaya bakışımız, çocuğa, insana, insanlığa, bakışımız değişti. İnançlarımız daha da güçlendi. Herşeyin yolunda gideceğine inandık, evrene kızımız sağlığına kavuşacak diye gönderdik ve gönderiyoruz. Allah a Şafi adıyla yavrumuza şifa vermesi için dua ediyoruz. Allah hiçbir aileyi evlat acısı vermesin. O acıyı yaşayanlara da sabır ve güç versin. Dualarını ve iyi niyetlerini her zaman kızıma da gönderirsen mutlu olurum. sevgiler..

  6. barisingunlugu Says:

    Ne kadar sevindim anlatamam, Allah’in izniyle Mayıs ayında da güzel haberler vereceksin ınşallah bize.Dualarım sizinle,sağlıkla kalın..

    • ulku Says:

      :))) Sevincimizi paylaştığınız için ve dularınız için çok teşekkürler.Yakışıklı Barış’ı ve size kocaman öpüyorum:)) sevgiler

  7. saime Says:

    2buçuk yaşındaki oğlumun trombosit değerleri düştü. Tanı henüz yok ancak takip devam. ITP vs diye aratırken blogunuzu gördüm. Gözyaşları içersinde okudum. Şimdi sevinç gözyaşlarıyla okumaya devam ediyorum. Dilerim hiçbir anne baba bu zor imtihanları yaşamaz. Ama yaşarsa da sizin gibi sevinçle noktalar. Berra’dan hep güzel haberler duasıyla…

    • ulku Says:

      Saime Hanım oğlunuza geçmiş olsun. Umarım tanısı hayırlısı sonuçlanır. Ne yavrucağız ne de siz üzülmeyin. Rica etsem tanı ile ilgili beni bilgilendirirseniz sevinirim. Lütfen iyi düşünelim iyi haberler alalım.:) Sevgiler

      • M. Ali Yasar Says:

        Berasu’nun bu güzel haberine ben de çok sevindim. Size nice mutlu günler dilerim.

        • ulku Says:

          Her doğan gün hepimiz için güzellikler, sevinçler getirsin M. Ali Yaşar:))

  8. Ayça Says:

    Harika haber.

    Darısı diğer çocukların başına. Hastalık herkesten en çok da çocuklardan uzak olsun.

  9. Beyzanur Says:

    Maşallah Berrasuya …. Dualarimiz hep sizlerle….

    • ulku Says:

      Beyzanurcuğum çok teşekkür ederim. Dualarını eksik etme güzel kalpli, yaşı küçük ama düşünceleri büyük güzel arkadaşım:))

      • Beyzanur Says:

        Asıl ben teşekkür ederim :))


Yorum Yapın

