Film Yıldızı Gibiymiş…

Giyindi, süslendi, takılarını, tokalarını taktı takıştırdı. Bugün aylık kontrolü için Hilmi Bey’in yanına gidecek olan Berrasu pek heyecanlı. Çünkü, aylık kontrolü için Hilmi Apak’ın çalıştığı diğer hastanesi Liv Hospitalin çocuk dostu ortamı Berrasu’ya eğlenceli geliyor.

Minik ikoncanın kot pantalon, ceket, tütü stili eminim gözünüzden kaçmamıştır :)) Takılarım “pahalı olan takılarım olacak” dedi ve altın takılarını taktı :))) Yüzüğünü bulamadık bu duruma çok sinirlendi ama neyseki tütü herşeyi unutturdu:))) Gözlüğünü takınca “işte şimdi oldu film yıldızı gibi oldum, hastanede herkes benim  konuşacak” diye pek sevindi 🙂

kontrol 2

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. 8 Comments »

8 Yanıt to “Film Yıldızı Gibiymiş…”

  1. CocuklaGezerizBiz Says:

    Canım canım canım maşallah Allah nazarlardan saklasın film yıldılzerı ne gökteki yıldılzardan güzel olmuşsun kokluyorum öpüyorum

    • ulku Says:

      Esracım çok teşekkürler:))) Allah bütün yavruları nazarlardan korusun bizim yavrumuzu da korusun.

  2. Aylin Says:

    Cok yakismis, cok guzel olmus.Ben imzali bir fotograf istiyorum lutfen bu en guzel film yildizindan.

  3. Duygu Ceylan Says:

    Sitilin bayıldım;) Kuzum benim allahım korusun seni ..kocaman bir MAAŞALLAH…

    • Duygu Ceylan Says:

      Stiline bayıldım yazacaktım;)))

  4. Duygu Ceylan Says:

    Stiline bayıldım yazacaktım;)))

  5. yagizlahayat Says:

    Oyy kocaman olmuş bu kuzu. Böyle iyi görmek ne güzel onu. Allah başka dert göstermesin.

    • ulku Says:

      Amin Fatoşcuğum. Allah hiçbir yavruya dert vermesin, biz anneler sevinçli, mutlu anlarımızı paylaşalım. Yakışıklı Yağız’ ı ve seni kocaman öptüm…Sevgiler…


Yorum Yapın

