En Sevdiğimizin Hediyeleri…

hediye 3Çizgi filmlerde birkaç gündür sürekli sevgililer günü konulu bölümler gösteriliyor. Berrasu’ya yarın sevgililer  günü diye dün bahsetmiştim. Hemen size bir hediye hazırlamam gerekir çünkü siz benim sevgililerimsiniz diye pek bir telaşlandı. Sabah kahvaltı hazırlanana kadar balkonda sessizce resim yaptı. Meğer benim sevgililer günü kartımı hazırlıyormuş. 🙂

Sonra babasına farklı bir hediye düşünmüş onu yapmaya başladı. Bizim evde canlı çiçek, vazoda kesme çiçek,  saksıda toprak hiçbir şey yok. Islak topraktan mantar enfeksiyonu kapma riskinden dolayı evdeki bütün bitkilerimizi daha biz hastaneden çıkmadan kardeşime göndermiştik. Birgün hastalıkla savaşımız bitince o dev ağaçlarımızı alacağımız gün bizim için büyük mutluluk olacak:)

Berrasu inanılmaz derecede doğayı çok seviyor. Evde çiçek hatta bir saksı toprak bile olmamasına bazen çok üzülüyor. Ama bugün yine yaratıcılığı üstündeydi. Dün akşamdan planlamış aslında ne yapacağını. Dün akşam Şerif dedesi bize kapıdan birşey vermek için uğrayınca dedesine bulgur aldırdı marketten. Ben kaptan kaba aktarmaca yapacak diye düşünmüştüm meğer başka planları varmış. hediye 2Resimde gördüğünüz çalışmada pembe saksının içine bulgurları toprak niyetine koydu. İçine hediye 1minik oyuncaklarını tohum olarak koydu. Üstlerini yine bulgurla kapatıp bulgurdan can suyu yapıp suladı. Bir süre bekledikten sonra eline aldığı bir çok malzemeyi de saksısına koydu. tohumlarım çiçek oldu diye sevinçle evin içinde dolaştı. Veeeeee bu hazırlığı babasının sevgililer günü hediyesi oldu. Az öncebir saksı çiçeğini kendi elleriyle babasına hediye etti. 🙂

Sevdiklerimizle geçireceğimiz nice sevgililer günümüz olsun… Bir öpücük, bir gülümseme, sıkıca bir sarılma sevdiklerimizden alacağımız en güzel hediyedir aslında unutmayalım…

NOT: En güzel hediye sarılma, öpücük dedim ama gerçek hediyemi de bunların yanında kabul ettim:)

hediyemiz

 

 

 

 

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. 5 Comments »

5 Yanıt to “En Sevdiğimizin Hediyeleri…”

  1. Duygu Ceylan Says:

    Bayıldım hediyelerinize,çok yaratıcı.:)))

    • ulku Says:

      :)))

  2. Türkay Says:

    Süper çiçekler, Fındıkzade’den Prensese öpücükler 🙂

  3. Evrim Says:

    blogunuza bir kitap araması yaparken google arama motorundan ulaştım. iyi ki dnek gelmişim. bu kuş resmi ayrı bir güzel. sevgiler.

    • ulku Says:

      Teşekkür ederim:)) sevgiler


Yorum Yapın

