İlacı Bulduk…

Berrasu için aradığımız ilacı sevgili arkadaşım Burcu ve kuzeni aracılığı ile Almanya’dan bulduk. Hatta ilaçların bir kısmı an itibari ile Malatya’ya bile geldi.

Kızımın ihtiyacı olan kemoterapi ilaçlarını bulamadığımızI duyan ve günlerdir bize yardımcı olmak için uğraşan siz bütün dostlarımıza buradan teşekkür ederim.

Biz siz dostlarımız sayesinde ilacımıza kavuştuk. Umarım ilaç bekleyen bütün hastalarda bizim yaşadığımız sevinci yaşarlar…

Allah hepinizden razı olsun.

4 Yanıt to “İlacı Bulduk…”

  1. zeynep aslan Says:

    Ülkü hanımcım ,

    çok sevimdim,Allah diğer bekleyenlere de nasip etsin boyle guzel mutluluklar.gözünüz aydın..
    sevgiler, dualar.

  2. duygu ceylan adana Says:

    çokk sevindim..nasıl bir sistemdir bu koskoca ülkede ilaç yokkk..

  3. N.E.Ö. Says:

    Anlamiyorum bu nasil bir sistem.anlamakda istemiyorum.bu durumun aciklamasida olamaz..turkiyedeki partiler bos,anlamsiz islernen ugrasacagina böyle zorunlari nasil cözebiliriz diye ugrassalar.insan hayatina deger verseler!gercekten cok üzgunum.tkyde bulunmayan bu ilac rahatlikla almanyada bulunmakta… Tabiki kizimizin adina cok mutluyum,rabbim en kisa zamanda sagligina kavusmasini nasip eder insallah..

  4. Pratik Anne Says:

    Cok sevindim. Acil sifalar diliyorum.


Yorum Yapın

