Sevinçten Ağladım…

Bugün sonuçlarımızın temiz olduğu haberini aldık. Allah’ın izniyle eve çıkıyoruz… Yavrumuzla birlikte eve dönüyoruz…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 35 Comments »

35 Yanıt to “Sevinçten Ağladım…”

  1. Halise Says:

    Çok sevindimmm gözün aydıın : ) Maşallahhh

  2. BERNA Says:

    Cok ama cok sevindim. gozunuz aydın. Allah bir daha boyle korkulu ruyalar gostermesin size insallah. gunum daha bir aydinlik oldu mujdenizle 🙂

  3. Didem Baycan Says:

    Çok şükür :)) çok sevindim… Maaşallah

  4. elif okancı Says:

    Gözünüz aydın, çok çok sevindim… Allah’ım herkesi sevindirsin, yavrularımızı çaresiz hastalıklardan korusun.

  5. Ayca Says:

    Yaaaa… Cooook sevindim…

  6. barisingunlugu Says:

    Çoook sevindim, gözümüz aydın…

  7. duygu ceylan adana Says:

    çookk şükürrr.maaşallah diyelimm kuzucuğa.sonunda! beklediğimiz güzel haber geldi…

  8. mustafa Says:

    Cok sevindim,darisi tum iyi haber Bekleyenlerin basina

  9. berrak Says:

    Berrasu’nun başaracağını biliyorduk. Gözünüz aydın. Bu zor günler mazide kalsın. Sizin ve Berrasu’nun ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlatsın sadece…

  10. Sukran Says:

    Allaha binlerc pe sukurler olsun. Bitti mi simdi bu kabus? Hep guzel ruyalar gorsun berrasu. Tum yavrular sifa bulsun.

  11. nurhayat Says:

    Şükürler olsun, gözlerimden yaşlar süzüldü.. Allah her anneye yavrusunun güzel haberlerini duyursun.

  12. derya-ezo Says:

    rabbim birdaha yasatmasin insallah. Allah saglikli sihatli yavrunuzla yasamak nasip etsin.

  13. yagizlahayat Says:

    Süper haber 🙂 Allah bir daha yaşatmasın. Çok sevindim 🙂

  14. Günce Says:

    Gözlerim dolu dolu oldu hikayenizi okurken ve bu habere de çok sevindim. Birlikte, sağlıklı nice yaşlar, yıllar görün inşallah. Tatlı kızını ve seni kucaklıyorum.

  15. cuckan Says:

    çok şükürler olsun

  16. nur Says:

    ÇOOOOOOOKKKKKKKKKK SEVİNDİM ÜLKÜCÜM,BUGÜN SİZİN DOĞUM GÜNÜNÜZ,NİCE MUTLU SAĞLIKLI ÇOOOK UZUN YAŞLARAAA

  17. Hatice Uludağ Tok Says:

    Mutluluklarrrr mutluluklar mutluluklar dilerim .

  18. elif Says:

    Çok güzel bir haber, çokkkkkkkkkk sevindik çok ……..

  19. çiğdem Onurun annesi Says:

    yasasinnnnnnnnnnnnnn mutlu oldum ben de hem de cokkkkkkkk masallahhhhhhhhhhhh

  20. neslihan Says:

    Gozunuz aydın

  21. gezicini Says:

    Çok sevindim, gözünüz aydın! sağlıkla dolsun günleriniz..

  22. sebnem Says:

    çok sevindim.Gözünüz aydın. Allah bir daha yaşatmasın

  23. Arzu Says:

    Sizin bayramınız bugün olsa gerek, ömrünüz mutluluk gözyaşlarıyla geçsin.

  24. zeynep aslan Says:

    Hayirli olsun,dilerim.bir daha boyle zor beklemeler yasanmasin…

    Sevgiler,dualar.

  25. meryemvn Says:

    Uzun zamandır sessiz bir şekilde takip ediyorum sizi çok sevindim çok güzel bir haber bu.Evinizde sağlıklı musmutlu günler yaşayın inşallah.

  26. Emrah Kurt Says:

    Gözünüz aydın çok sevindik. Allah mutluluğunuzu hiç bozmasın inşallah..

  27. nurcan d. Says:

    çok sevindim canım,gözlerim doluverdi birden..Allah tekrar böyle bi korku yaşatmasın inş..çok öpüyrm.

  28. Cok sev Says:

    Cok mutlu oldum Allah diger cocuklarimiza ve ailelerine de bu sevinci yasatsin…Gitsin ve gelmesin bir daha hic 🙂

  29. Gül Says:

    Allaha bin şükür Ülkü Hanım. Evinizde, güzel kızınızla sizi çok güzel günler bekliyor.

  30. Ozlem Otraç Guncan Says:

    Cok sevindim gozunuz aydin, nice mutlu yillar gecirin. Sevgilerimle.

  31. Zeynep A Says:

    darısı herkesin başına! yüzünüz hep gülsün 🙂
    annem 8 yaşındayken “bu çocuk yaşamaz” dedikleri bir hastalığa yakalnmış, teşhis de edememişler hatta… annem büyüyüp de anneanne bile oldu, siz de bu mücadelenizi berrasunun çocuklarına, torunlarına anlatırsınız belki!

  32. pınar Says:

    Çok Şükür. Gözünüz aydın olsun. Allah bir daha hiç göstermesin inşallah. Darısı tüm şifa bekleyenlerin başına.

  33. aysel Says:

    haydi hayırlısı geçmiş olsun

  34. Deniz ve Barışın Annesi Says:

    çok sevindim, Rabbim tüm çocukların yüzünü güldürsün.

  35. zeynep aslan Says:

    Darisi diger hastane arkadaslarinin basina olsun.
    Rabbim herkesin yardimcisi olsun,sabirla ,dayanma gucu versin.
    Sevgiler,dualar


Yorum Yapın

