Gıcık Oluyorum…

Sabah erkenden “günaydın anneler… derece ve idrarları hemen getirir misiniz?” anonsunu duyuyoruz odamızda. Ben çoğunlukla bu anonsu duyduğumuzdan çok daha önce zaten kalkmış oluyorum. Gün böyle başlıyor burada. Sonrasında günün ilk muayenesi için genç doktorumuz odamıza geliyor. Daha sonra uzman doktorumuz Gülen Hanım vizit yapıyor. Sonra hocalar ya Hilmi Bey ya Tiraje Hanım vizitini yapıyor. Vizitler sırasında koridorlarda dolaşmalar azalıyor. Hastalar ve anneleri odalarda bulunuyor.

Gün içinde bir bakıyorsun ki bir anne kıpkırmızı gözlerle ya da boş bakışlarla koridorda yanından geçip gidiyor. Mutfakta oturup ağlıyor ağlıyor… Bu bölümde heran herkese çocuğu ile ilgili yaşamsal değeri olan haberler veriliyor.

Her sabah erkenden nerdeyse bütün odalardan çığlık çığlığa bağıran, ağlayan çocuk sesleri geliyor. Kan alınıyor, damar yolu açılıyor, kemik iliği yapılıyor, boyun sıvısı alınıyor… yapılıyorda yapılıyor… Yavrulara şifa vermek için yapılıyor ama çığlıklar insanın beynine işliyor…

Bir bakıyorsun bir hasta çocuğun yatağı boşalmış. Duyuyorsun ki yoğun bakıma gitmiş. Bir duyuyorsun ki o çocuk melek olmuş bu dünyadan gitmiş… Hastaneye yattığımızdan beri altı küçük can melek oldu ayrıldı bu dünyadan… Allah analarına babalarına sabır versin, o küçücük bedenlerin mekanı cennet olsun…

Daha anlatmadığım, anlatamadığım onlarca onlarca duygu yaşanıyor bu serviste. Niye anlattım bunları. Burada ben yavruma şifa bulmak için gelmişim. Çoğu zaman çok acil durumlar dışında telefona cevap verecek zaman bulamıyorum.

Ama iki de bir arayıp

…… bankasından arıyoruz diye konuşmasına başlayan “müsait değilim” dememe rağmen beni dinlemeden konuşan otomotikleşmiş müşteri temsilcilerine gıcık oluyorum.

…… tatil köyünden aıyoruz diye pür neşeli sesi ile konuşan “müsait değilim hastanedeyim” dememe rağmen “bir iki dakikanızı ayırırsanız size fırsatlarımızı anlatayım” diyen satış görevlilerine gıcık oluyorum.

….. telefon şirketinden arıyoruz yeni kampanyamızdan haberdar edelim sizi diyen müşteri temsilcisine “üç dört aydır hastanedeyiz kızım lösemi tedavisi görüyor” dememe rağmen “olsun siz bize birkaç dakikanızı yinede ayırabilirsiniz bu bilgiler sizin için çok önemli” diyen müşteri temsilcisine gıcık oluyorum.

 DRY kuru temizlemeden aradığını ve bir kampanyaları olduğunu söyleyince “müsait değilim” dediğimde “müsait değilsinde sankide toplantıya katılacan”  deyip suratıma telefonu kapatan 0212 377 08 13 no’lu telefondan arayan V…….. isimli gerizekalı görevliye gıcık oldum…

“Yavrumun lösemi ile savaşında” yanında olmak için hastanede olduğumu bilmesine rağmen bana facebooktan sürekli oyun oynama daveti gönderen listemdeki kişilere gıcık oluyorum… Sinir oluyorum…

NOT: Cuma (yarın) BOS yapılacak. Ultrason ve eeg sonuçlarımız temiz çıktı. 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , . 3 Comments »

3 Yanıt to “Gıcık Oluyorum…”

  1. duygu ceylan adana Says:

    burada birşeyler yazarken o kadar çok dikkat ediyorum ki sizi incitmemek,haddimi aşmamak adına.hepsine gıcık olmakta çok haklısınızz hem de çok..dışarıdan yorum yapmak,sizi anlıyoruz demek çok kolayy iki dudağımızın arası.. Yaşayan sizlersiniz orada..o kadar çok empati yaptım ki sizlnle geceleri uyuyamıyorum bazen.aklımdan çıkmıyosunuz.emin olunn…

  2. zeynep aslan Says:

    İyi haberlerinizi dua ile bekliyoruz…Rabbim her evlada sifa,anasina babasina sabir versin…
    Sevgiler,dualar.

  3. Sukran Says:

    Bu yazinin altina ne yazsam gicik olurum diye birsey yazmak istemedim. Ama gonlumuz hep sizinle demek sitedim. Bir sey yapamasak da dualarimiz iyi dileklerimoz hep berrasuyla. Allah butun minicik bedenlere saglik sifa versin. Iyi haberlerinizi bekliyoruz.


Yorum Yapın

