Sonuç Bekliyoruz…

Bugün nihayet ilaçlı mr çekildi. Sonuç pazartesi günü belli olacak… Eeg çekilmedi. Mr ile aynı saate denk geldiği için çektiremedik.

Mr verilen randevu saatinden iki saat sonra onlarca karşılıklı telefon görüşmesinden sonra “zorlaaaa” çekilebildi. Bilseydik iki saat bekleyeceğimizi önce eeg yi çektirirdik.

Hastanede yatan üstelik çocuk hematoloji- onkolojide yatan, hastalığının riskleri belli olan bir çocuğun bile mr’ı bir haftada çekilebildi. Dışardan randevu alsanız aylar sonraya randevu veriliyor. Sistem süper çalışıyor.

Doktorumuz Hilmi Bey sonucun temiz çıkacağın, kaygılanmamamız gerektiğini söyledi. İçimiz düne göre daha rahatladı. Yinede sonucu öğrenene kadar meraklı bekleyişim sürecek.

Berrasu sabah beşten öğleden sonra dörde kadar aç kaldı. Yemeğini birazcık yedikten sonra uykusu geldi ve uyudu. Aslında Berrasu çok fazla uyumaz. Ama kolundaki kontrolsüz hareketler-ataklar- olmasın diye ilaç kullanıyor. İlacı içtikten sonra hemen uyuyuveriyor.

Biraz kafamız dağılsın, bizler gülümsedik sizde gülümseyin diye Berrasu ile ilgili  dün akşam yaşadığımız bir anımızı paylaşacağım.

– Anneciğim bak sana ne göstereceğim. Bakk bak bu pembeli kızla, kırmızılı erkek çocuk birbirine sarılıyor. Sonra kalp oluyor. Sonra yüzük hayal ediyorlar. Sonra da bebekleri üç bebeği hayal ediyorlar…

– Ama annecim sonra bu siyah top gelip kızı kaçırıyor. nooolur gel kırmızılı topa yardım edelim de kızı kurtaralım. Annecim lütfen gelir misin?

Bu da ne? dediğinizin farkındayım.

Berrasu’yu oyalamak için internetteki oyun sitelerine girdim. Birkaç oyun sitesine benimle girdi. Şimdi kendi kendine yeni yeni oyunlar açıp oynamaya başladı. Son keşfi yepi.com’ da redball 3 diye bir oyun oldu. Oyun başlamadan yukarıdaki gibi bir hikayenin videosu var.

Berrasu hiç büyüklere ait program izlemediği için televizyondan öyle sarılan kadınlar erkekler, öpüşen çiftler vs nedir hiç görmedi. Onun bütün televizyon bilgisi dora, koş diego koş, tamirci manny, timmy ile oyun zamanı ve hastalandığından beri de trt çocuk çizgi filmleri.

Sarılıp öpmek ile ilgili tek örneği anne ve babası. Çok uzun süre önce ben nasıl oldum? sorusunu sormuştu.  Şu an kitabın adını hatırlamıyorum ama çocuğumuza cinselliği anlatmakla ilgili bir kitaptan almıştım anlatım şeklini. Anne ile baba birbirine çok sevgiyle sarılırlar ile başlayan cümlelerle onu anlayacağı dilde anlatmıştım. Sarılınca ama sevgiyle sarılınca annenin karnında bebek olacağını o anlattığım bilgilerden hatırladı demekki.

Oyunu oynadık pembeli kızı kurtaramadık ama Berrasu’nun aklındaki yeni soruları/sorunları öğrendik.

Babası servisteki odamıza tahlil sonucu bırakmak için uğrayınca heemen kapıya babasına seslendi.

-Babacığım ben yeni bir oyun buldum. Bir pembeli kız var bir de…….. oyun anlatıldı. Sen de anneme sarıldın kalp oluştu sonra yüzük hayal ettiniz yüzüğünüz oldu, sonra da bebek hayal ettiniz bebeğiniz oldu, ben oldum. Ben iki kere daha sarılmanızı istiyorum. :))

Baba gitti aradan biraz zaman geçti.

Annecim babamı hemen arasana bişey soracam.

-Babacım pembeli kızla, kırmızı erkek top sarıldı ya…

-Eeeee!

– Ben kime sarılacam da karnımda bebeğim olacak bir türlü karar veremedim.

– Anneni versene Berrasu.

– Efendim.

– Nooluyor yahu…Ya tamam moderniz modern de o kadar da modern değilim…

– Çocuk kime sarılacağını düşünüyor. (karşılıklı gülüşmeler)

Bu arada bir çığlık odayı çınlatıyor.

– Buldum kime sarılacağımı buldum. Oğuz’a ya da Demir’e sarılacam:)))

NOT: Gülter ve Esin oğullarınıza dikkat edin anacım…

 

 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 6 Comments »

6 Yanıt to “Sonuç Bekliyoruz…”

  1. duygu ceylan adana Says:

    hadi inşallah,bizde sizinle bekliyoruZ…allahım sağlık,sıhhat,güç versin berrasu ya..

  2. derya ikan Says:

    berrasunun güzel haberlerini alınca inanın cok mutlu oluyorum insallah biran önce tamamen iyilesir tatlı kızımız

  3. Zeynep aslan Says:

    İyi haberler alicaz,dualarimiz sizinle,saglik kurumlarinin calisma seklini biliyorum ancak cocuga da ayni muammele beni resmen delirtiyor.
    Rabbim sabirlar versin size,kavgasiz gurultusuz halledin dilerim her isinizi.

    Sevgiler,dualar iyi dilekler.

  4. elif Says:

    Güzel haberlerinizin devamını bekliyoruz ………Berrasu’ya çok güldüm çok akıllı maaaaşallahhhhh ……Çoçuk heryerde çocuk sözü aklıma geldi yazınız bitirince …….Sevgiler ,Dualarımız sizinle ….

  5. nurhayat Says:

    Merhaba,Berrasu kuzusunu takip ediyorum, bu güne kadar yorum yazmadan dua edenlerden olmayı tercih ettim ama günlerdir bir sessizlik var ve meraktayım. Hayır olsun inşallah.

  6. pınar Says:

    Ben de her gün bakıyorum sonuçlar nasıl çıktı diye. İnşallah her şey yolundadır


Yorum Yapın

