Allahıma Şükürler Olsun…

Berrasu’nun boyun sıvısı (BOS) alındı. İlk mikroskop incelemesine göre sonuç temiz. Hastalık tekrarı olmamış…

Hilmi Bey artık kızımda hastalık kalmadığını gülen gözleri, neşeli ve gür sesi ile tekrar anlattı. Hoca anlatıyor ama anne anlamakta zorlanıyor.

IMG_8925Anestezinin etkisinde fazla kalan minik kuzu epey huysuzluk çıkardı. Koridorlarda çıplak ayak ve çıplak çıplak koşmak istiyorum diye birkaç saat ağladı. Doktorumuz Ada abisi ve bir intorn abla da odamızda bu huysuzluk nöbetlerinde bana destek oldular.

Her çarşamba servise gelen palyaçolarımıza ilk defa cevap verdi. Onlarla konuştu. Hatta fotoğraf çektirmek için koridora bile çıktı. Şimdiye kadar odamıza girmelerine pek müsade etmiyordum. Bugün ben de izin verdim.

Şimdi uyuyor tatlı tatlı. Güzel haber sanırım onu da rahatlattı. Hiçbirşeyden haberi yok ama sonuçlardan sonra yanında gülümseyen bir annesi olunca sanırım o da rahatladı.

Yarın mr sonrası da güzel haberlerde buluşalım…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 21 Comments »

21 Yanıt to “Allahıma Şükürler Olsun…”

  1. Tuba Says:

    Allahim sukurler olsuun!!!! Is yerındeyım ve mutluluktan akan yasları durdurmak bile istemiyorum… Hep iyi olsunlar insallah!!!!

  2. Sukran Says:

    Allaha binlerce sukurler olsun. Ulku hanim insallah bitti zor gunler. Hayirlisiyla eve gidin. Guzel yaz gunlerinde berrasumuz buyusuna serpilsin. Guzel gunler gorsun. Cekilenler unutulsun. Darisi butun hasta yavrucaklarin basina.

  3. yesilkiraz Says:

    şükürler olsun. inşallah tez zamandada evinize dönersiniz

  4. Gul Says:

    harika bir haber. Berrasu’ya mutulu, sağlıklı bol gülücüklü günler diliyorum. 🙂

  5. Aylin Says:

    Sevincten aglayabilirim.Dun 7 yasindaki oglum Giray ile Berrasu hakkinda konustuk.Blogunu inceledik, dua ettik ve Giray Berrasuya enerj gonderdi uzaklardan.Biz cok uzakta olsakta dun kalbimiz ve dualarimiz Berrasu icindi cok yogun bir sekilde Bugun oglumla bu guzel haberi paylasacagim, eminim bu iyi haberden kendisine de pay cikaracak, dua etti ve enerji gonderdi ya minik abimiz.Yuzunuz hep gulsun.Isvicre’den sevgiler.

  6. Pırıl zeynep aslan Says:

    Ohhh, derin ohh çektim ,ulku hanımcım mr dan da ıyı haberler alıcaz.

    Beklıyoruz inanıyoruz dua ediyoruz.
    yanlız değilsiniz,Berrasu hep gülümsesin , hayat ona hep gülsün dierim.

    sevgiler, dualar .

  7. Eylem Özkan Ruhutemiz Says:

    çok şükür, çok sevindim Ülkü Hanım, yarın da sizden iyi haberi 4 gözle bekliyoruz. umarım hep gülersiniz, kuzu da toparlanır en kısa sürede, dualarımız sizinle

  8. duygu ceylan adana Says:

    şükürler olsun allahım.çok ama çok mutlu oldum.en kısa zamanda evinize kavuşursunuz umarım..allahım yavrularımızı korusun onlara sağlık sıhhat versin başka bir dileğim yok.diğer sonuçlarında temiz çıkacağına yürekten inanıyorum.dualarımla,tüm kalbimle yanınızdayım berrasu ve ülkü hanım.tüm yavrulara acil şifalar hepsi sağlıklarına kavuşup evlerine dönsün en kısa zamanda..

  9. filiz kaynar Says:

    Allah yardimciniz olsun atlatacak Kuzucuguuum. Boylee guclu bir annesi olunca herseyi asar.sizi seviyoruz…..

  10. Hande Says:

    çok güzel haber. Çok şükür.

  11. deniz Says:

    cok sevindim, goreceksiniz yarin da hersey guzel cikacak. Berrasu’ya kocaman opucukler, sevgiler

  12. Hatice Uludağ Tok Says:

    Şu anda ağlıyorum ,Allahım ne güzel haber bu.Sizi seviyorum ,dualarım sizinle.Harikasınız ,böyle devam edinin.

  13. CocuklaGezerizBiz Says:

    hadi gözümüz aydın süper

  14. elif Says:

    Ailecek hepinizin gözünüz aydın , ….Güzel haber hemde çok güzel …………Berrasu biraz toparlamış ….Daha da iyi olacak inşşşşş…….

  15. SADESAN Says:

    çok şükür daha güzel sağlıklı günlere inşallah

  16. nurhayat Says:

    ŞUKURLER OLSUN…

  17. Arzu TEZCAN (SaffetSİMAVİ İÖO) Says:

    Gerçekten çok sevindik. rahatsız etmemek için arayamıyoruz ama sabah akşam BERRASU hep dualarımızda. Allah çok daha güzel günleri nasip etsin.

  18. nur Says:

    41kere masallah 🙂 🙂 🙂 🙂 sizi seviyorummmmmmm

  19. Emrullah Bozcu Says:

    hak şerleri hayreyler zannetme ki gayreyler
    mevla görelim neyler neylerse güzel eyler
    bir işi murad etme olduysa inaad etme
    hak tan dır o reddetme mevla görelim neyler
    neylerse güzel eyler

    kerbelada şehid olan hazreti hüseyinin hürmetine o mübareğin annesi
    fatıma annemizin hürmetine dedesi hürmetine rabbim şilaar ihsaan eylesin.
    allaha emanet olunuz.

  20. yasemin Says:

    Çok şükür.. İnşallah daha sağlıklı,uzun günlerinizin haberlerini de buradan duyurursunuz..

  21. Asli Says:

    Yazılarınzı gözyası ve bol dua ile takip ediyorum uzun zamandır…Allah yardımcınız olsun saglıklı mutlu günleri olacak güzel prensesin ve sizlerinn buna yürekten inanıyorum.Allah size ve güzel prensese güç versin Allah yardımcınız olsun.


Yorum Yapın

