Bilinmezlik…

Tatsız bir hafta sonu yaşıyoruz. Eve çıkışımıza az kaldı diyorduk…

Dün sabah bir anda Berrasu’nun sol kolunda istemsiz hareketler başladı. Çocuğumun sol kolu kontrol edemediği bir şekilde atıyor. Bir çeşit atak geçirdi. Dün bunun sayısı birkaç defayı buldu. Hemen kan tahlilleri vs yapıldı. Mr çekildi. O mr makinasının içinde güçlükle sakinleştirdim ve çekilmesine izin verdi.

Mr çekiminde beyninin bir bölümde birşeyler, bir hareketlilik görüldü. Nedir bu hareketlilik? Bilmiyorum. Umarım hastalık yenilememiştir. Yarın büyük gün. Yeniden renkli mr çekilecekmiş. Sonuç belli olacak.

Duaya ihtiyacımız var… Hem de çok duaya ihtiyacımız var… Çoookkkkk….

Duygularımı, hissettiklerimi anlatacak kelime bulamıyorum. Allah’a yavrum sağlığına kavuşsun diye dua ediyorum. Bol gözyaşı döküyorum…

 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 11 Comments »

11 Yanıt to “Bilinmezlik…”

  1. mustafa Says:

    Dualarimiz her zaman sizinle. Sonuc temiz çıkacaktır buna yürekten inanıyorum ve dua ediyorum

  2. deniz Says:

    yalnız değilsiniz, yarın herşey çok daha güzel olucak. dualarımız sizinle…

  3. Eylem Özkan Ruhutemiz Says:

    Dualarımız sizinle, Allah yar ve yardımcınız olsun Ülkü Hanım, umarım sonuçlar tertemiz çıkar ve evinize dönersiniz kısa sürede.

  4. Ayça Says:

    Ben de sonuçların temiz çıkacağına inanıyorum. Elbette her zaman dualarımızdasınız…

  5. duygu ceylan adana Says:

    allahımm yardımcınız,yardımcımız olsunn.berrasu ya, hiçbir meleğe yaşatmasın, sonuçlar temiz çıksınn..allahım sağlık sıhhat versin tüm yavrulara.yüce allahım senden tek dileğim budur!

  6. nazım çağlar Says:

    ülkü’cüğüm yarın temiz sonuçlar alınır inşallah,
    dualarımız dünyalar güzelime

  7. aysel Says:

    dualarımız sizinle allah yardımcınız olsun..

  8. Zeynep aslan Says:

    Dualarimiz sizinle,yazacak bir tek sozcuk bulamiyorum…
    Hersey iyi olsun dilerim.
    Sevgiler,dualar.

  9. Gül Says:

    Allahım şifa versin tez zamanda Ülkü Hanım. Güzel kızınızın ellerinden tutup sağlıkla evinize döneceksiniz, hiç merak etmeyin.

  10. önceanne Says:

    Az önce çok ama çok şeyler yaşadım. En sonunda odamızda doktorlar hemşireler müdahale ederken ” çocuğum nefes alamıyor” diye bağırınca beni dışarı çıkardılar. Dışarıda bir de ben hemşirelik oldum.
    Uzun anlatmayacağım. Şuan sakin ve baygın gibi uyuyor. İyi çok şükür. Bir berbat gün daha atlattık. Bu son olsun inşallah..Öyle de olacak. İçim öyle diyor. Kafam dağılsın diye sayfana geldim ve notunu okudum. Baktım sen de gözü yaşlısın. Seni şuan kim iyi anlar??? Beeeeeeen!!

  11. gezicini Says:

    EN kısa zamanda iyileşin, sağ ve sağlıkla dönün evinize. Çok geçmiş olsun.. sevgiler


Yorum Yapın

