Yeni Oda…

Yine tek kişilik odadayız. 10 numarada şifa bulacağız ve çıkacağız…

Berrasu aldığı ilacın etkisi ile yoruluyor ve uyudu. Uyumasına sevindim dinlenmiş oluyor…

Doktorumuz Ada Bey’e çookkkkk teşekkürler. Ada adaşı Ada’ya yardımcı olmak için elinden geleni yaptı. Sağol genç doktorumuz.

Berrasu doktor Ada bey’e pek sevgisini göstermediği için genç doktorumuzu üzüyor. Ada abisi, emin ol birgün “ben Ada abimi istiyorum” diye de ağlayacak bizim minik kuzu… Zamanında Hakan abisine de sevgisini göstermedi. Ne zaman doktor Hakan abisi “ben gidiyorum artık Berrasu” dedi, o gün bizim kız “Hakan abi gitmesin” diye ağladı. Sevgisini yalnızca gidenlere gösteriyor Berrasu…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Yeni Oda…”

  1. çiğdem(Onurun annesi) Says:

    acil şifalar inşallah kuzuya dua ediyorum hep Allah yardımcınız olsun sevgiler Ankaradan Onurun Annesi Çiğdem


Yorum Yapın

