Ev Günlerimiz…

Bir haftalık ev iznimizin yarın son günü. Evde olmak gerçekten güzeldi. Berrasu’yla her gece daha kaç gece evde yatacağımızı saydık. Gün geçtikçe azaldı yatacağız kalkacağızlar. Bu gece “yatacağız kalkacağız bir daha yatacağız sonra hastaneye gideceğiz” diye saydık.

Gitmeyelim annecim” dedi. Gitmek zorunda olduğumuzu anlayacağı bir dilde anlatmaya çalıştım. “Ben gitmeyecem” dedi.

Yine anlattım.

Gidince kan alacaklar değerlerime bakacaklar ama damar yolu açmayacaklar değil mi? dedi. Sustum. “Açmayacaklar değil mi annecim.”deyince yine sustum. “Açmayacaklar desene annecim”, deyince yalan söyledim. “Açmayacaklar” dedim. Neden mi? Bir gece daha stresle uyuyacağına varsın bir gecede rahat rahat uyusun. Doğru değil yalan söylemem ama gerçeği bilmek onu üzmekten başka birşeye yaramayacak dedim ve söyledim o yalanı.

Zaten kan alınırken, damar yolu açılırken annecim engel ol, izin verme diye  benden yardım isterken ben değilmiyim onun kollarını tutan. En güvendiği kişi annesi o da Beroşunun kollarını tutuyor, doktorlara hemşirelere yardım ediyor… Bu gece

hastaneye gidince damar yolu açılmayacağını zannederek uyusun yavrucağız…

Bol bol oyunlar oynadı. Televizyon izledi. Hastanede internet erişiminde bol bol erişim yasağı olduğu için orada giremediği Morpa Çocuk eğitim sitesine girdi… Bol bol anne kız yemek kavgası yaptık. Çoğunlukla hiç yenilmeyen dünya kadar yemek yaptım. Günlerce sürekli çamaşıryıkayıp ütüledim. Dünya kadar işte yapsam evde kendi yatağında uyumak insanı dinlendiriyor.

Baharın geldiğini eve gelince anladım. Pencereden dışarı bakınca yemyeşil ağaçlar, pıtırcık gibi çiçek açmış ağaçlar, cıvıl cıvıl sevdiklerine sarılıp gezen insanlar, sağlıklı çocuklarının elinden tutup gezmeye çıkaran insanları görünce hayatımızdan neler gittiğini, neleri daha farketmediğimi anladım….

Not: Aysen Hanıma gönderdiği reiki uygulamaları için sonsuz teşekkürler…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 3 Comments »

3 Yanıt to “Ev Günlerimiz…”

  1. sebnem Says:

    En kısa zamanda temelli evinize dönmeniz için sağlıklı ve mutlu olmanız için dualarımız sizinle….

    • Şule Şenol Says:

      Ülkücüğüm, herşeyden önce “hep daha iyiye doğru giden” birşeyler var, çocuklar uzun vadeli bakamıyorlar bir şeye, dolayısıyla onlara bunu somut olarak anlatmak çok zor, fakat Berrasu başka çocuklardan çok daha erken olgunlaşacaktır, yetişkin hayatında da bu yaşadıklarının onun hayatına büyük katma değer oluşturduğuna emin ol. Bu hafta pazara gelmek niyetindeydim olmadı, sizleri özledim ve çok görmek istiyorum. Yakında pazar günleri görüşeceğiz ama inşallah.

  2. Zeynep aslan Says:

    Bir an once bitsin tedavisi insallah,artik deliksiz derin uykulari guzel ruyalari olsun..

    Az kaldi,23 nisan kart etkinligi var yine:-) bu sefer biz pullu kart aicaz,ptt den:-)
    Sevgiler,dualar
    Aklimizda kalbimizdesiniz.


Yorum Yapın

