Yarım Kalan Ev İzni…

Cuma akşamı heyecanla eve geldik. Hepimiz heyecanlıydık. 87 gün önce hastaneye yalnızca bir kontrol için gitmiştik . Malesef o gün bize hayatımızı normal seyrinden çıkaran hastalık haberi verilmişti. Tam 87 gün sonra evimizde yataklarımızda yatacaktık.

Berrasu sürekli evde olduğu için, evde yatma izni aldığı için ne kadar mutlu olduğunu söylüyordu. Birinci geceyi sürekli ateşini ölçerek, eve getirdiğimiz kirli çamaşırları yıkatıp,kurutup ütüleyerek geçirdim. Cumartesi günü Berrasu bütün gün odasında oyunlar oynadı. Üstelik cuma akşamdan sabah kahvaltısını benim odamda yapalım mı teklifinde bulundu. Hiç kırmadık odasında yerde piknik örtümüzü sererek kahvaltı yaptık. Yerde otururken bacaklarımız uyuştu ama olsun karşımızdaki minik hanım çok neşeliydi.

Ben tam iyileşince diye başlıyor bütün cümleleri. Ben tam iyileşince parka gideceğiz değil mi annecim. Ben tam iyileşince denize gideceğiz değil mi babacığım. Ben tam iyileşince hastaneye bir daha yatmaya gitmeyeceğiz değil mi annecim. Ben tam iyileşince…

Cumartesi gece yatmadan önce sabah kahvaltıda simit istediğini söyledi. Volkan sabah erkenden fırına gitti. Fırından simidi çıkar çıkmaz hiçbir yere dokunmadan, el sürülmeden hijyenik bir şekilde eve getirmek için fırının simit çıkarma saatini öğrendi. Kartal ekolojik pazardan haftalık meyve alışverişimizi yapıp geldi. Yarım saat sonra çıkacak simidi almak evden çıktı. Berrasu mutfağa geldi. Babasının simit almaya gittiğini söyledim. Çok sevindi heyecanla odasına gitti. Ben de mutfakta kahvaltı hazırlıyordum bir anda “tak!” diye bir ses duydum.

Berrasunun odasına gittiğimde yerde yatıyor ve ağlıyordu. Kafamı çarptım dedi. Arkasını bir döndü kafasında ufakta olsa bir kanama vardı. O anda Volkan’ı aradım. Bir taraftanda Berrasu’nun tepkilerine dikkat ediyordum. Trombositleri çıkarken çok düşük değildi ama yine de olumsuz bir durum olmasından endişe ettik. Annem ve kardeşim de geldi. Toplam 10 dakika içinde tekrar hastaneye gitmek üzere yola çıktık.

Hastanenin acilinde ilk kontroller yapıldı. Doktor Pınar Hanım hemen Berrasu ile ilgilendi. Kan alındı tahlile gönderildi. İzinli çıktığımız için odamıza tekrar döndük.

Berrasu çok üzüldü. Ben bugünü de odamda evimizde geçirecektim diye sürekli üzüntüsünü dile getirdi. Allah’a Şükür trombosit değerleri iyi çıktı. (Trombosit düşük olunca kanama anında kanın pıhtılaşma oranı azalıyor.

Çarpma şikayeti ile gelen her normal hasta gibi 12 saat gözlem altında tutuldu. Allah’a şükür herşey yolunda gitti. 

Berrasu ben üç gece izin almıştım diye sürekli ağlamaya başlayınca “bizim yarın sabaha kadar iznimiz olduğunu doktorumuza hatırlattık”. Hocalara danışıldı ve tekrar geceyi geçirmek üzere eve geldik. Eve oldukça geç saatte geldik. Berrasu yalnızca pijamalarını giydi ve yatağına yattı.

Sabah erkenden yine hastaneye döneceğiz. 4. ve son kemoterapisini de alacak ve mart ayı sonunda Allah’ın izniyle taburcu olacağız. Bu son tedaviden sonra artık uzun yatışlar değil her hafta kan aldırıp kan değerleri kontrol edilecek. Uzun yıllar (2 yıl) bu kan değerlerinin kontrol edilmesi süreci devam edecek. 5 yılın sonunda da kızımızın artık bu hastalığı tamamen atlattığı haberini alacağız inşallah….(Daha beş yıl dua edeceğiz/edeceksiniz minik kuzuya)

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 10 Comments »

10 Yanıt to “Yarım Kalan Ev İzni…”

  1. mustafa. y Says:

    Az kaldı kızım tanimiyorum seni dualarimdasın ,RABBİM kalici sifani versin INSALLAH

  2. Sukran Says:

    Ulku hanim. Yuregim agzinda okudum yaziyi. Allahim dedim hastalikla ilgili birsey olmasin… Olmamis. Keske dusmeseymis de. Burda bulusmasak da yazilarinizi gormesek de berra su icin her zaman dua etcez. O artik bizim de kizimiz oldu bi parca. Son terapinin bitip temelli evinize gideceginiz gunu ben de iple cekiyorum. Sevgiler.

  3. Zeynep aslan Says:

    Ulku hanimcim.yuregim agzimda okudum,eve donusunuze sevindim,en zor zamanlari atlattik,yine atlaticaz…5degil,25 yilda olsa biz duamizi eksik etmiycez .Berrasu.yeter ki parklarda yeniden oynasin…
    Dualar,sevgiler

  4. yagizlahayat Says:

    Başlığı okuyunca ters giden birşeyler olduğunu düşündüm. Neyseki öyle değilmiş. Kuzum inşallah bir daha ki sefere dönmemek üzere gelir odasına. Dualarım sizinle

  5. Etkaca Says:

    İçim sızladı başlığı görünce çok şükür bu kadarla atlattınız, daha ne simitler yersin kuzu sıkma Can’ını tamammı öpüyoruz seni

  6. duygu ceylan adana Says:

    bende yüreğim ağzımda tek nefeste okudum yazınızı.yavrrumm benim sevinci kursağında kalmış,bütün bu günler göz açıp kapayıncaya geçer umarım.aklımın kalbimin bir köşesi sizlerle meşgul sürekli.dualarım berrasu ve tüm kuzucuklara…

  7. EbruT. Says:

    Dualarimiz sizinle.. Guzel, saglikli gunlere en kisa zamanda kavusmaniz dilegiyle kucak dolusu sevgiler yolluyoruz.

  8. Çigdem Says:

    Çok geçmiş olsun Duaya devam ediyorum ben hergün her duamda Berrasu da var Allah yardımcınız olsun Sevgiler Ankaradan

  9. Eylem Özkan Ruhutemiz Says:

    başlığı görünce pır pır etti içim, çok şükür ki düşündüğüm gibi birşey değilmiş. Allah yardımcınız olsun Ülkü Hanım, inşallah 4. kürden sonra sadece rutin kontoller için gider gelirsiniz hastaneye ve kuzucuk “tam iyileşince” tüm yapmak istediklerini gerçekleştirirsiniz hep beraber.

  10. Seda Says:

    Dua etmez miyiz hiç? Berrasu her zaman dualarımızdasın sen. İnşallah “tam iyileşince” parka da, pazara da, denize de, ormana da gideceksin, doya doya koşup oynayacaksın kuzucuğum.


Yorum Yapın

