Berrasu Diyor ki…

Dün Çapa’dan gelen sonuçlarla dünyanın en güzel haberini aldık.

Kemoterapi öncesi alınan kemik iliği camların incelenmesinden remisyona girdiğimiz belli olmuştu. Çapa Tıp Fakültesi’ne gönderilen kanlar günlerdir inceleniyordu. Dün sonuçlar alındı.

Berrasu’nun DNA sını (15 – 17 hücrelerini) bozan blast (kötü) hücreler artık kızımızda yok. Bütün sonuçlarımız negatif çıktı…

Evdeyiz…

(Berrasu diyor ki: Yatılı izin hakkı kazandım yaşasııınnnnnn!!!!)

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 19 Comments »

19 Yanıt to “Berrasu Diyor ki…”

  1. barisingunlugu Says:

    Allahıma şüküler olsun, cok sevindim… Darısı diger hastaların basına olsun… Mutluluğunuz daim olsun insallahhh… Öpüyorum savasçı kuzuyu. Sevgiler

  2. Sukran Says:

    Cok sukur. Sevinciniz daim olsun.

  3. Aylin Says:

    Sukurler olsun, ne guzel bir haber bu.Cok cok cok sevindik ailece.Sevgiler bizden size

  4. Zeynep aslan Says:

    Gece gece bu guzel haber ile aglattiniz beni,sukurler olsun…binlerce kez sukurler olsun..evinde mutu saglikli huzurlu yasasin…
    Rabbim diger evlatlara sifalar versin,tez zamanda saglikli mutlu olsunlar…

    • Şule Şenol Says:

      harika haberi artık güzel bir kutlamak lazım.) Berrasu’nun yeni doğum günü gibi oldu…

  5. duygu ceylan adana Says:

    çokkkk muutluu olduum… süpeerrr bi haberrr allah bi daha yaşatmassınn…adana dan kocamann öpücüklerrr berrasu ada yaaa..takipteyizzz:)

  6. Ayça Says:

    Harika bir haber bu. Ohhh çok şükür…

  7. Etkaca Says:

    Aynı cümleleri defalarca okudum şükürler olsun ne kadar sevindim anlatamam, Berrasu evinde sağlıkla huzurla yaşa, kahvaltı sofralarınıza bol gülücükler dolsun, basamaklar sana vız gelsin, simitler sana feda olsun, sen hep mutlu hep umutlu hep güçlü ol tamammı:)

  8. yesilkiraz Says:

    Bu çok güzel bir haber. Rabbim bir daha düşürmesin oralara. Berrasu kuzusu adına com.sevindim.

  9. Eylem Özkan Ruhutemiz Says:

    çok sevindim Ülkü Hanım, Allaha şükürler olsun, darısı şifa bekleyen herkese olsun. Berrasu yüzünden gülücükler eksik olmasın güzel prenses, sağlıkla huzurla yaşa…

  10. Çigdem Says:

    Nasıl güzelbir haber nasıl mutlu oldum anlatamam maşallah sana Berrasu . Bir daha yolun hiç düşmesin hastanelere . Orda yatan diğer bütün hasta çocuklara Allahım şifalar versin Ankaradan Sevgiler Çiğdem (onurun annesi)

  11. neslihan Says:

    Gozunuz aydın…

  12. Bükr Says:

    Sukurler olsun Allaha cok sevindim coook

  13. sena Says:

    En güzel “negatif” bu olsa gerek, çok sevindim, çok güzel bir haber. Berrasu ile birlikte tüm ailenize sağlık dolu bir ömür dilerim. darısı hastanedeki tüm çocukların başına…sevgiler, sena (Berra ve Ali Mert’in annesi)

  14. Gul Says:

    Çoook sevindim. Berrasu Allah şifa versin butun hastalara…

  15. Seda Says:

    Hamdolsun, bu çooook güzel bir haber. Berrasu sen çok güçlü, mücadeleci bir kızmışsın. Allah bir daha oralara muhtaç ettirmesin. Şifa bekleyen herkese de seninki gibi güzel sonuçlar versin inşallah. :)))

  16. Burcu KARAMAN Says:

    Bir daha evinden sadece gezmek için ayrılsın inşallah… çok geçmiş olsun.Tanımasakda bir anne olarak hislerinizi paylaşmaya çalıştık. dualarımız kabul oldu şükürler olsun..Sevgiler Burcu &Eren (4 yaş ) istanbul

  17. mevlush Says:

    uzun zamandır aldığım en güzel haber bu oldu. çok sevinidim .. Allah şifa bekleyen herkesin yardımcısı olsun

  18. Nilüfer Says:

    Berra su hastalandığını öğrendiğimden beri seni de diğer çocuklar gibi dualarımdan eksik etmedim çooooook sevindim mutlu oldum . Ülkü hanım sizinle tanışmayı çok isterim.Berra su Rabbim seni ailene bağışlasın hep mutlu ol Denizli’den Sevgiler (Serra’nın annesi Nilüfer)


Yorum Yapın

