An İtibari İle…

26 subatAn itibari ile Berrasu kahvaltısını yaptı ve uyuyor….

Dün sabah bel sıvısı alındı. Berrasu doktorların vizitteki konuşmalarını çok dikkatl, dinlediği için yapılan işlemlerin tıbbi adını ona söylemiyorum. Çünkü her duyduğu kelimeden kendince anlam çıkarıyor ve kaygılanıyor. Bel sıvısı, boyun sıvısı, kemil iliği türü yapılan işlemlerin adına pansuman dedik. Beline dün yine pansuman yapıldı…

Beslenme sıvıları damarlarını çok acıttığı ve ağızdan da beslendiği için dün bütün sıvıları damar yoluyla verilmeden geçirdi. Yani dün makinasız gezdi. Nasıl bir mutluluktu anlatamam. Anneannesini babasını aradı telefonda anlattı…

Bugün yine sıvıları damardan verilmeye başlanacak…

Dün hava çok güzeldi. Balkona çıkmak istedi. Balkona çıkardım birkaç tur yürüdü. Birgün balkonda yürümenin bizi bu kadar mutlu edeceğini söyleselerdi güler geçerdik. Hayat işte nelere sevinir olduk.

Kimlerle burada muhatap olup yaşamak zorunda kaldığımız gibi. Çocuk için pişen yemeğin üstünde -mutfağın metal aksamlarını parlatmak için- metal parlatıcı sıkıp kendince temizlik yapan personelle yaşamak gibi… Bütün olumsuz koşullarda çocuğuma yemek yapmak zorunda kalan ben dün bunun için çıldırdım… Çocuğa ikinci bir defa yemek yapmak zorunda kaldım… Ve yemeği istediği saatte gelmeyen Berrasu saat birden akşam dörde kadar ağladı… Neden? Mutfakta yemek yapılırken çöp kutusunu boşaltmayacağını bilmeyen, ocaktaki bir tavanın üstünde metal parlatıcıyı lavabo tezgahının duvarına fıs fıs  yapmayacağını bilmeyen ya da düşünemeyen personel yüzünden…

Neyse… Sabır… sabır… sabır…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , , . 4 Comments »

4 Yanıt to “An İtibari İle…”

  1. Halise Says:

    Ülküm canım benim sabır canım sabır rabbim sana güç kuvvet versin ve emeklerinin karşılığını hep birlikte tüm yüreğimizle sevincimizle mutluluğumuzla inşallahhh çok çok hak ettiğin gibi yaşayacaksın kuzunla….

    Çok çok seviyorum sizi

    • Zeynep aslan Says:

      Sabirdiniz ulku hanimcim,az daha sabir .
      Cok daha guzel haberler yazacaksiniz en cok mutlulugu Berrasu hak ediyor.onum icin dayandiniz.mutluluk yakin.
      Her daim dualarimizda aklimizdasiniz.
      Sevgiler

  2. yesilkiraz Says:

    büyük bir imtihandan geçiyorsunuz inşaAllah sağlıcakla atlatacaksınız. şu dönemde yapılacak şey dua ve sabır . Berrasu güle oynaya evine dönebilmesi için bol bol dualar ediyorum. İnşaAllah Rabbimiz kabul eder.

  3. önceanne Says:

    Hastanedeki bu dingil kafalıların bir de anne versiyonları var. Sadece kendi çocuklarını değil bütün çocukların enfeksiyon kapmasına neden olacak şeyler yapıyorlar. Bunlardan bir tanesini parçalayıp kenara ayırmışlığım var. Mutfakta beni gördüğünde eldivenini giyip mutfaktan ben çıkıncaya kadar köşede hazırolda bekliyordu en sonunda. İçtiği plastik bardağı herkesin su aldığı açık su bidonuna üstelik ters çevirip koyan anneye ne denir ben bilemiycem artık…..


Yorum Yapın

