Remisyon…

Bugün Hilmi hoca Berrasu’nun kemik iliği cam boyamalarına baktı. Sonra bizim odanın kapısına geldi. Elini havaya kaldırdı “çaaakkkk!” dedi…

Çaktım. Çok güçlü bir savaşta olduğumuz için basbayağı kuvvetlice çaaakkk yaptık…

Berrasu’nun kemik iliğinde blast (kötü) hücre yokmuş artık.

Burada da sevincimi facebook durumda sevincimi paylaştığım cümlelerimle paylaşacağım…

“Doktorumuz Hilmi Apak kemik iliği camlarını inceledi.

Berrasu remisyondaymış:))) (remisyon: hastalığın belirti ve bulgularının geçici veya sürekli olarak ortadan kalkması)”

Biz bugün çok mutlu olduk… Dualarımız – dualarınız kabul oluyor… Allah hepinizden razı olsun… Bize verdiğiniz destekle, dualarla güçlendik… can dostlarım yavrumun dualarınıza ve iyi niyetlerinize  hala ihtiyacı var…

Berrasu dünden beri puding yemek istiyorum diye tutturdu. Artık öyle bir nokta geldiki söyleyecek söz bulamaz olduk. Doktoruna sor dedim.

Berrasu hastanedeki herkese kendince isimler vermiş. Bazı hemşireler tamirci hemşire, bazıları damar yolu hemşiresi, iğrenç yemekçi, pansumancı abla  ve Büyük Doktor. Büyük Doktor tahmin ettiğiniz gibi Hilmi Apak.( Çocuk haklı gerçekten büyük doktor)…

Odamızın kapısında Büyük Doktoru görünce ona birşey sormak istediğini söyledi. Pek kendi sormadı ben sordum ama yine de Büyük Doktora sordu diye anlatayım. Puding yiyebilir miyim? diye sordu. Biz hastanede puding yemek yasak diyoruz ya Büyük Doktor da öyle der diye bekledim. Nerdeeee !!! Bizim büyük doktor “evet yiyebilirsin, annenin yemeklerini ve bizim astronot sütlerinden üç tane  içersen hergün bir tane yiyebilirsin”  demez mi. Bizimki “yaşasıııınnn!!!! diye o incecik kollarını havaya kaldırdı sevinçle. Ahhh! be Büyük Doktor sen ne yaptın?

Berrasu bir de Büyük Doktora puding yapımı tarifi verdi. Tarifi bir daha verdirebilirsem video olarak  sizinle de paylaşacağım….

NOT: Neden iğrenç yemekçi? Hastanede ne zaman yemek gelse hep  işim oluyor. Bir kere bile sıcak sıcak yemek yiyemedim. Saatler sonra yemekler buz gibi olunca yenmez hale geliyor. Ben yemekleri yemeyince “yemekçinin yemekleri iğrenç demi anne sen yiyemiyorsun” demeye başladı. Sonra bir gün yemekçiye “yemekçi yemekçi gelsene” diye seslendi.  Yemekçi de “efendim” dedi. “Yemekleriniz çok iğrenç, sen çok kötü yemek yapıyorsun. Annem senin getirdiğin bir tek suyu içiyor iğrenç yemeklerini al ve git bir daha bize yemek bırakma tamam mı” dedi. 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , , . 22 Comments »

22 Yanıt to “Remisyon…”

  1. Sukran Says:

    Allaha binlerce kere sukurler olsun. Allah berrasu gibi nice yavruya sifa versin. Berrasu gule gule evine gitsin. Hastaneden kurtulsun. Kossun oynasin. Mutlu olsun. Tek isi bu olsun.

  2. Eylem Özkan Ruhutemiz Says:

    çoook sevindim Ülkü hanım, inşallah yakında tamamen iyileştiği günleri de görürüz küçük kuzunun.

  3. mustafa yaşar Says:

    :)) puding ve remisyon sevindirici şeyler .sonunda daimi sifasini bulacaktır yavrumuz

  4. CocuklaGezerizBiz Says:

    Gözün aydın gözün aydın dahada iyi sonuçlar alacak

  5. Çigdem Says:

    Maşallah kuzuya çok sevindim duaya devam ediyorum Allah nazarlardan saklasın darısı diğer çocuklara inşallah Ankaradan kocaman sevgilerimle Çiğdem teyzesi Onurun annesi

  6. duygu ceylan Says:

    kocaman bir maaşallahh kuzucuğaaa.bütün kuzucuklara da allah acil şifalar versinn…allahım kimseye yaşatmasın.yavrularımız sağlıjlı mutlu olsunlar başka duam yok..

  7. pınar Says:

    Maşallah kuzuya. İnşallah sürekli olarak ortadan kalkar tüm kötü bulgular. Günün en güzel haberi buydu. Gözünüz aydın olsun. Allah kimseyi sevdikleriyle sınamasın.

  8. Halise Says:

    Maşallahh çooom sevindimmm daha güzel günlere inşallahh

  9. aysegul Says:

    çok şükür…

  10. Pırıl zeynep aslan Says:

    Ohhh , sükürler olsun.Ne güzel bir haber.Darısı diğer hasta anaların ve evlatların başına olsun..
    Dualar ,
    sevgiler.

  11. barisingunlugu Says:

    Çook sevindim, Allahıma şükürler olsun… Darısı diğer hastalara olsun inşallah
    Dualarımız sizinle…

  12. elif Says:

    çok sevindim Ülkü hanım çokkkkk….inşallah remisyon tamamen bitmesi yönünde olur inşallah…

  13. Işıl Says:

    Maasallah Berrasu’ya, cok cok cok sevindim, Allah butun kuzucuklara şifa versin tez zamanda.

  14. gul Says:

    Çok sevindim. Allah mutululuğunuzu daim etsin inşallah. Dualarımız sizinle

  15. Handesa Says:

    Çok çok sevindim. Maşallah maşallah 🙂

  16. selcen Says:

    şükürler olsun. İnşallahh tamamen kalıcı olarak geçti gitti bu hastalık. Darısı diğer hastaların başına…

  17. Bahar Kurtkaya Yavuz Says:

    Çok sevindim. Allah hayırlısıyla bütün çocukları kurtarsın hastalıktan inşallah.

  18. Nur Says:

    Allahıma binlerce kez sukurler olsun cooook sevindim.bir gun bize bu haberi duyurucagını biliyordum.insallah okunan bu dualar yatan diger hasta cocuklarıda tez zamanda ayaga kaldırır.Rabbim hicbir annenin yuzunu soldurmasın.

  19. Şule Şenol Says:

    Geçen seferki yazında belirtmiştin ya, sağlıklı olmanın kıymetini insan başına böyle şeyler gelince anlıyor, sen hep kızının çok kıymetli olduğunu bildin ve sabırla, azimle ve güçle ailenle birlikte ona destek oldunuz, ve işte istenilen sonuç, çok sevindirici, güzel haberler devam edecektir umarım… Sevgiyle

  20. keo Says:

    ahh Ülkü emeklerin, sabrın, Berrasu’nun dirayeti, dualar…çok şükür ki bu güel haberi duyduk, çok şükür!!

  21. sebnem Says:

    çok güzel haber Ülkü hanım.Çok şükür. Hastalık geçip gitmiş olsun…bir daha da hiç uğramasın.

  22. Fatoş Says:

    Nasıl güzel bir haber bu. Gözünüz aydın 🙂


Yorum Yapın

