Oyuncak ve Dua…

Bugünkü yazımda iki tane önemli notum vardı. Yazıyı yayınladığım an hem cep telefonumdan hem de canlı canlı geri dönüşümleri oldu. Çocuk hematoloji ve onkoloji servisindeki gözleri görmeyen erkek çocuğu için ilk hediyeleri blogdan yazımı okuyan kardeşim Uğur getirip paylaştı. Annesine “oğlunun daha keyifli zaman geçirmesi ve oyalanması için bu oyuncakları küçük K…..’e aldık” diye açıkladık. Annesi hediyeleri mahcup bir şekilde kabul etti.


oyuncaklarUğur’un oyuncak seçimleri gerçekten amacına uygundu. 

Elleriyle şekilleri hissedip yerine takması için şekiller oyuncağı,

Farklı şekillerle kule yapma oyuncağı ,

Sesli hikaye kitapları…

Diğer notumda da hepinizden bir başka genç hasta için de dua etmenizi istemiştim. Bu genç adam ( M…) için yapılacak dualarımızın kabul olduğu haberini de umarım en yakın zamanda bu blogda paylaşırım. Hastanede pazar günümüz başlıklı yazımdaki notu sizlere tekrar hatırlatmak istiyorum.

NOT 2: Sevgili dostlar bir dua ricamız daha var… Benim minik kızımla aynı hastalığı (AML M3) olan başka bir hastanede tedavisi yapılan M. abimizin de sizlerin bizlerin duasına ihtiyacı var. “Küçük kız kardeşinin kemik iliğinin kaliteli ve yeterli miktarda toplanıp abisine  başarıyla nakledilip şifaya kavuşması için” dualarımızı bekliyorlar. Allah M..’ye de kardeşine de acil şifalar versin, Allah yardımcıları olsun.

 

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “Oyuncak ve Dua…”

  1. Pırıl zeynep aslan Says:

    Rabbim acil şifalar versin.Dualarımız bütün kalbimizle miniklerle.

    Dualar ve sevgiler… (sayenizde hergün şükür edecek ve dua edecek o kadar çok buluyorum ki )

  2. duygu-adanaa Says:

    bebebğim benimm. yüce rabbimden dileğim sen ve senin gibi şifa bekleyen tüm çocuklar biran önce sağlıklarına kavuşsun,evlerinde aileleriyle beraber sağlıklı uzun birömür geçirsinler.allahım sen yardım et yalvarıyorum..ülkü hanım sürekli takip ediyorum blogunuzu berrasu nun güzel haberlerini almak için.dualarımız sizinle.


Yorum Yapın

