Hastanede Pazar Günü…

20.01. 2 Dışarıda güneşli bir pazar günü yaşanıyor. Sabah erkenden kızıma kahvaltı hazırlarken gözlerimden yaşlar süzüldü… Evde olsaydık, birbirimizden gizlice kahvaltıyı kim hazırlayacak diye bekleseydik, kahvaltı hazır diye Berrasu’ya seslenseydik… Berrasu’nun da odasından “az sonra geleceğim anneciğim babacığım” diye sesi gelseydi. Biz kahvaltıya başlasaydık Berrasu’ya “hadi Berrasu, hadi ama”… diye seslenseydik. Koşa koşa gelip “ama ben salonda kahvaltı yapacaktım” diye ağlamaya başlasaydı bizde bütün kahvaltıyı salona taşısaydık… Olmadı bunların hiç biri olmadı. Volkan Kaçuv’da, Beroşum hastane odasında serumlarıyla yatakta, ben de sevimsiz metal tezgahlı ve dolaplı hastane mutfağında güneşli bir pazar gününe krep hazırladım.

Bir haftadır kan değerleri yükselmediği için henüz kemoterapinin 2. kürü başlamadı. Yarın yeni kan tahlili sonuçlarına göre hocalar kemoterapi durumunu belirleyecek. Yarın ki değerlere göre büyük ihtimal yeni bir kemik iliği yapılacak. Tırmanma oyunu isimli bir kutu oyunu hediye gelmişti. Dün onu açtım. Berrasu sürekli onunla oynuyor. Fırsat buldukça birlikte oynuyoruz.

Çok yorgunum. Hafta başından beri çamaşır suyu alerjisi ile başlayan rahatsızlığım, orta kulak iltihabı olarak artı bir hastalıkla devam etti. Üstelik kulağım için kullandığım antibiyotik zehirledi. Gün içinde çok zor da olsa ben Berrasu’nun yanında kaldım. Akşamdan sabaha kadar ise annem Berrasu’nun yanında kaldı.  Cuma günü ben henüz iyileşemeden annem hastalandı, birkaç defa acile gitti ve şimdi de evde hasta hasta yatıyor. Bu hastane mikropları bizi mahvediyor…20.01.

Dün akşam “yarın bana balık pişir anneciğim” dedi. Volkan sabah erkenden Karaköy’e gidip somon ve hamsi aldı. Hamsileri tavada, somonu fırında pişirdim. Minik kuzum iştahla yedi.

Sevgili Zeynep Aslan ikinci defa Berrasu’ya koskocaman bir kargo göndermiş. Hediye paketini bu defa da sevgili arkadaşı Sinem Kızıltuğ ile birlikte hazırlamışlar.  Berrasu’ya hazırladıkları sevdiği onlarca kırtasiye, kitap ve oyuncak dolu kolinin içinden  her satırı gönülden içtenlikle yazılmış mektubunu aldık. Berrasu maskelerden birini dün boyadı bugün de Ela’nın minik elleriyle Berrasu için hazırladığı kartını oda kapımızda sergiletti. Birçok kırtasiye malzemesini diğer çocuklarla da paylaştık…

An itibariyle de elinde makas renkli renkli kartonları kesiyor…
 Teşekkürler Zeynep ve Ela, teşekkürler Sinem ve Ece…

NOT1.: Bize gönderilen ve elimize geçen hediyelerin sahiplerinin isimlerini bize ulaştığını bilesiniz diye özellikle paylaşıyorum.

NOT 2: Sevgili dostlar bir dua ricamız daha var… Benim minik kızımla aynı hastalığı (AML M3) olan başka bir hastanede tedavisi yapılan M. abimizin de sizlerin bizlerin duasına ihtiyacı var. “Küçük kız kardeşinin kemik iliğinin kaliteli ve yeterli miktarda toplanıp abisine  başarıyla nakledilip şifaya kavuşması için” dualarımızı bekliyorlar. Allah M..’ye de kardeşine de acil şifalar versin, Allah yardımcıları olsun.

NOT 3: Bu serviste yatan gözleri hastalıktan dolayı kısa bir süre önce kör olan dört beş yaşlarında bir erkek çocuğu var. Her çocuğun yaşadığı olumsuz acıları yaşıyor üstelik bir de gözleri görmüyor. Öğrendiğim kadarıyla gözleri artık göremeyecekmiş. Onu sürekli kucağında tutan sevgi dolu ama acısı yüzünden okunan, okuma yazma bile bilmeyen bir annesi var. Sevgili dostlar burada bütün çocukların hepsinin bilgisayarları ıpadleri vs var. Ama o küçük çocuk televizyon bile açtırmıyor, üzülüyor sinirleniyor. Bana ona vermem için, onu bir nebze mutlu edebilmemiziçin çocuğun durumuna uygun birkaç parça oyuncak, sesli kitap gönderir misiniz?

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , , . 5 Comments »

5 Yanıt to “Hastanede Pazar Günü…”

  1. Berrasu'nun babası Says:

    Merak etme bir tanem yine yapacağız o pazar kahvaltılarını…

  2. Pırıl zeynep aslan Says:

    Ülkü Hanım,Sabah sabah ağlattınız beni,onca koşturmanın arasında bize birde teşekkür etmişsiniz ne diyim ben size.Keşke yorgunluğunuzu alabilsem.Rabbim yardımcınız olsun, en büyük hediye evladınıza kan kartı biliyorum ama kış hastalığı ilaçlar …En kısa zamanda o büyük hediyemle gelmeyi çok isityorum.

    Daha nice kahvaltılarınız, daha nice kahvaltı yüzünden atışmalarınız olacak.

    Hep dualarımızda hep aklımızdasınız.Berrasu iyileşince bütün kuzularla kocaman bir kahvaltı masasında toplanıcaz.Lokmaları agızlarına tıkmadan,ortalarda gülüşmelerini , kavga etmelerini izliycez.İnanın , ben inanıyorum…

    Rabbim her bir evlada acil şifalar versin.
    Sevgiler, dualar, iyi dilekler.
    Pırıl Zeynep Aslan

  3. sinem kızıltuğ Says:

    Allah yardımcınız olsun, ama bütün dualarımız sizinle
    berrasu iyileşince sizinle ve kızınızla çok tanışıcaz evime davet edicem sizi ece ve ezgide berrasuyla tanışcak hatta ela yı da çağırırız onalra kurabiyeler yapar kahvaltılar hazırlarız
    bunların hepsini en kısa zamanda yapıcaz inanın,
    kan kartı için ben kilo ve emzirme durumundan yardımcı olamıyorum o yüzden çok üzgünüm
    ama dualrım sizinle
    Allah yardımcınız olsun
    sevgilerimle

  4. selcen Says:

    Ülkü’cüm herşey yoluna girecek inşallah güzel pazarlar sizi bekliyor evinizde. Bak ne güzel Berrasu ağzına lokma koymazken balığını afiyetle yemiş. Sürekli dua ediyorum Berrasu ve onun sayesinde tüm hasta çocuklar için. Allah hepsine acil şifalar versin inşallah…

  5. sinem kızıltuğ Says:

    bilmiyorum bakabilirmisin ama gözleri görmeyen çocuk için linkteki kitaplar uygunmudur eğer uygunsa onalrdan alıp göndermek istiyorum
    http://www.dr.com.tr/Kitap/Dogum-Gunu-Ruyasi-Konusan-Kitap/Ugur-Kose/Cocuk-ve-Genclik/Okul-Oncesi-6-Ay-5-Yas/Sesli-Goruntulu-Cocuk-Kitaplari/urunno=0000000287534
    bu kitabın aynısı bizde de var yandaki sayılara bastığınızda o sayfadaki yazıları okuyor tam olarak hikayeyi anlatıyor fakat kitap 9 sayfa ve her sayfa max. 3 kısa cümleden oluşuyor


Yorum Yapın

