Gündemimiz: Alerji ve Yemek Yedirme…

Burnundaki sondası dün gece kendi kendine çıkan kızımız yemek yiyeceğine söz verdi. Dün sabahtan beri yemek yemek için gayret ediyor. Yediği miktarlar çok fazla değil. Dün gün boyunca toplam iki yemek kaşığı yoğurt yedi.

Doktorumuz Gülen Hanım “bir tam muz yese dahi bizim için yeterli” dedi. Evdeyken muzları gizli gizli kaçırıp yiyen Berrrasu muzu şimdi ağzına bile sürmüyor. Ağzının tadı değişti tabiki. Bugün sabah bir lira büyüklüğünde bir krep yedi. Krepini bol bol muzlu hazırladım ki gizlice muz yemiş olsun. Yedikten sonra ya hemen ya da bir saat sonra kusuyor. Çok çok az yedirerek yemek yemeye alışsın istiyorum.

Bir parça pirzola ve bulguru düdüklü tencerede pişirdim. Mikserle ağzına hiç parça gelmeyecek şekilde parçalattım. Dezenfekte ettirdiğim kasesinde İki kaşık yoğurt ile  çorba olarak karıştırdım. Beş on dakika aralıklarla birer kaşık içiriyorum. Hemen üstüne su içiyor. Böylece hem su içirmiş oluyorum hemde  az da olsa çorba yedirmiş oldum.

Beroştan günlük haberler…

Koridorda bir tur yürüdü…

Dünden beri vücudunda alerji başlayan kuzumun bugün akşam saatlerinde alerjisi iyiden iyiye arttı. Kaşıntıları vardı. Yüzü ve gözleri kaşınınca tırnakları ile yüzünü kaşımaya başladı. Kaşıma dedikçe iyice sinirlendi daha da kaşındı. Gözlerini ovuştura ovuştura kaşıdı… İlaç verdiler umarım işe yarar… Vücudundaki döküntüleri görünce kendi kendine “annecim ben suçiçeği ” oldum diye teşhis koydu.

Evdeyken oynadığı en sevdiği oyuncaklarından bir olan dikiş seti oyununun aynısından  Hale Ergüvenç  ablası  hediye göndermiş. Ablasına bütün oyuncaklar için teşekkür ederiz. Gönderdiği bisiklet oyuncağı dün yan oda komşumuz Mustafa’ya hediye ettik. Komşu odadakiler dün çok iyi olmayan haberler aldılar. Moralleri bozuldu. Mustafa’ya moral olsun diye bisiklet hediye ettik. Mustafa “bugüne kadar aldığım en güzel hediyeydi” diye duygularını ifade etti. Teşekkürler Halecim…

Sabah erkenden ziyaretçimiz vardı. Berrasu’ya krep hazırlarken “ben kapıdayım” diyen Nuran Evren yine içten gülümsemesiyle, eli kolu dolu dolu gelmişti. Çok teşekkürler Nurancım. Hakkını nasıl ödeyeceğiz bilmiyorum…

cats

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 5 Comments »

5 Yanıt to “Gündemimiz: Alerji ve Yemek Yedirme…”

  1. Sukran Says:

    Berrasu canim, cok iyi haberlerini bekliyoruz. Benim de iki kizim var. senden biraz kucukler. Ama istanbula geldigimizde beraber oynarsiniz belki. Babaanneleri kartalda oturuyor size cok yakin. Cesur olmaya devam et. Hep aklimizda kalbimizdesin.

    • SADESAN Says:

      Ülkü Hanım Berrasu Rabbimin izni ile iyi olacak.siz çok güçlü olmalısınız.Hastanede tedavi çok zorlu bir süreç.İlk sonuçlarınızda çok güzel çıkmış.Bundan sonraki tedavi sürecinde Berrasunun çok iyi bakılması ve moralinin yüksek olması gerekiyor.Sizi öğrendiğim günden beri her daim dualarımdasınız.Beni yanlış anlamazsanız tedavi bir süreç bu devam ederken ben sizden biliyorum hastane ortamında çooook zor okumanızı tavsiye edebileceğim şifa duaları var.ben bunları hergün sizler adına okuyorum okuyacağımda ..Fakat sizin okumanızda iyi olur.Allahın isimleri olarak geçer (esmail hüsna)YA MUCİB C.C 60 DEFA(CELLA CELALALUHU kENDİNE YALVARIP YAKARANLARIN İSTEK VE DİLEKLERİNİ VEREN DUA İÇİN AÇILAN ELLERİ BOŞ ÇEVİRMEYEN) ,YA HAYY C..C 180 DEFA(CELA CELALUHU DİRİ HERŞEYİ BİLEN VE HER ŞEYE GÜCÜ YETEN),YA MUKADDİM CC 33 DEFA (CELAA CELALUHU ARZU ETTİĞİNİ ÖNE ALAN duaları ),YA SABUR 33 DEFA (ÇOK SABIRLI OLAN)Allahın bu isimlerini Berrasu
      ya şifa niyetine okumanızı tavsiye edebilirim. Birde AMENERASULU diye geçer Bakara suresinden .Biliyorum hastane ortamı çok zor fakat size iletmek istedim.Rabbim yar ve yardımcınız olsun sizin ve tüm hasta çocukların.Rabbim anneleri çocuklara çocukları annelerine bağışlasın.

  2. Pırıl zeynep aslan Says:

    Güzel Berrasu,hadi gayret, hadi Ülkü hanımcım ,Kucak dolusu sevgiler, dualar.

  3. Çigdem Says:

    Berrasu iyidir inşallah Allah yardımcınız olsun dualarımdasınız Ankaradan sevgiler

  4. Ayça Oğuş Says:

    Ülkü’cüm ben gelemedim grip hala üzerimde bir sıkıntı vermek istemiyorum ama takipteyim iyi haberlerinizi duymak dileğimle.. Berrasu’u çok çok öpüyorum iyi olayım yakınından öpeceğim


Yorum Yapın

