Bir Güzel Haberimiz Var…

Bugün sabah kuzuma tedavi sonrası ilk kemik iliği testi yapıldı. Hocamızın mikroskobik incelemesi sonucu kemik iliğinde kötü hücreye rastlanmadı güzel haberini aldık. Kızımın tedaviye cevap verdiğinin ilk belirtisiymiş… Umutlandıran bu haber bizim yeni yıl hediyemiz oldu.

Hergün her an Volkan’ım ve bana destek olan bizden küçük ama bize abilik yapan, iş çıkışı gece yarılarına kadar bizimle hastanede bekleyen biricik kardeşim Beroşumun Uğur dayısı,

bel fıtığından ayaklarını sürüye sürüye zorla basarak her an yanımızda olan Beroşumun Sevim anneannesi,

hergün kapıda her türlü dış işlerimizi yapan gece yarılarına kadar bekleyen Beroşumun Ferhat dedesi,

ameliyat olduğu için buralara yanımıza gelemeyen sürekli kızımıza Kur’an okuyarak ve okutturarak manevi destek olan Şerif dedesi,

beni dinlendirmek  için çamaşır ve ütü işlerimizi üstlenen Esra halası,

uzaklardan bize dualarını gönderen Şerife babaannesi ve Tuğba halası;

Sevginizle ve canı gönülden yaptığınız dualarınızla kızıma pozitif enerji veren, ailemize moral veren siz can dostlarımıza nice sağlıklı, mutlu yıllar…

 Allah hepinizin gönül muradını versin….

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 12 Comments »

12 Yanıt to “Bir Güzel Haberimiz Var…”

  1. Sukran Says:

    Smdi mailime baktim. Dedi, berrasu dan bir iyi haber olsa… Sukurler olsun. Hep boyle sursun. Saglikla evine donsun. Mutlu sagliki bir yil olacak insallah.

  2. Yonca Köse Says:

    Bizlere de güzel bir yeni yıl hediyesi oldu bu inanin 🙂 tedavinizin su gibi akmasını diliyorum. 2013 sağlık ve mutluluk getirsin!

  3. Çigdem Says:

    Gözünüz aydın çok sevindim oğlumun ateşi 39.7 şu anda başında bekliyorum yeni yıla böyle girdik ama aklım sizdeydi bir bakıyım haber var mı dedim nasıl mutlu oldum anlatamam Allahım çocuklar hasta olmasın nolur şifa ver yarabbim sevgiler dualarım sizinle Ankaradan sevgiler

  4. BEYZANUR GÖKSOY Says:

    Bu haberi duyduğuma çok sevindim . İnşallah da bir gün BERRASU iyileşti haberini duyarız . ALLAH yardımcınız olsun …

  5. Ebru tanis Says:

    Coooook sevindik ailecek dualarimizdaydiniz.oyle guzel bi haber ki darisi diger cocuklara..

  6. Ayça Oğuş Says:

    Çok harika bir yeni yıl hediyesi.. hastalıktan başımı kaldıramadım gelemedim ama takipteyim .. çoookk mutlu oldum çok 🙂 Daha da iyi olacak ..

  7. Ayca Says:

    Daha guzel bir yeniyil hediyesi olamaz herhalde. Cok sevindim cook..

  8. keo Says:

    çok güzel bir haber Ülkü, çok sevindim:) herşey daha da güzel olacak inşallah…

  9. Seda Says:

    2013’ten güzel haberlerler gelmeye başladı 🙂 İnşallah hem Berrasu için hem de şifa bekleyen herkes için güzel haberler birbirini kovalasın, Berrasu hemen iyileşip evine dönsün 🙂

  10. Nazife Says:

    çok mutlu oldum şuan,
    daha iyi olacak inşallah kızınız…

  11. nil Says:

    Öyle sevindik ki Ülkü. Herşey güzel olacak. Bir dolu anne ve çocuğun iyi dilekleri hep sizinle. (Yazdığı mektubu Eliz’le sana ulaştırmayı unutan şaşkın anne-Nil)

  12. seyhan sarhuş Says:

    ülkücüğüm çok geçmiş olsun
    bu şeker kızımıza allah şifalar versin
    telefon numaranı alabilirmiyim


Yorum Yapın

