Kuzuma, Yavruma Lösemi dediler… İçim Yanıyor…

Ben  bu gece sabaha kadar ağladım. Ben sabaha kadar gözyaşı döktüm.

Ben sabah kadar çığlıklar attım ama hepsi sessizceydi.

Cerrahpaşa tıp fakültesinin çocuk hematoloji onkoloji böülümünün odasında caresizliğime ağladım. Yarınlarımı elimden aldılar yarınsızlığıma ağladım.

Gözyaşlarım kurudu ama ben hala ağlıyorum. Benim yavruma lösemi dediler.

Yakışmadı Allah ım benim kuzuma o hastalık yakışmadı. Ben yavrumu hangi yöntemlerle büyüteyim, ne etknlikler yapayım derken yavruma hasta dediler.

İçim yanıyor… Hastane odasında gelecek aramak benim yavruma yakışmadı.Ona kıyamadım bir okula bie göndermedim de yavruma kıydılar o hastalığı var dediler….

İsyan etmiyorum Allah’ ım, senden başka sığınacak yer bulamıyorum ama benim yavruma o hastalık yakışmadı. Ben onu pamuklar arasında, ipekler içinde büyüttüm, şimdi kolunda damar yolu, serumlar var ve kemoterapi verecekler  bu benim yavruma yakışmadı…

Bana güçlü ol diyorlar, ben yavrumu öpmeye koklamaya kıyamezken ona o hastalığı yakıştırdılar nasıl güçlü olacağım bilmiyorum…

rüya desen rüya değil…çaresizim, bilinmezler içindeyim, duygularımı kelimeye dökemiyorum… Sabahın beşi oldu. kuzumun yatağına bakıp bakıp bakıp attığım çığlıkları kimse duymuyor… Herkes sıcak yatağındayken benim yavrumun buralarda ne işi var.

 yavrum soruyor eve ne zaman gideceğiz diye? Bilmiyorum kuzum bilmiyorum. Yatacağız kalkacağız , yatacağız kalkacağız eve gidecekmiyiz annecim diyor. Yok yavrum gitmeyeceğiz diyorum. Annecim on defa yatıp kalkınca gidecek miyiz diyor? Hayıır yavrum yine gitmeyeceğizdedim. Annecim on iki defa yatıp kalkınca olur mu dediğinde artık benden sen bile çıkamadı. Kafamı sağa sola salladım, salladım salladım ama ben eve gitmek istiyorum dedi sessizce ama çaresizce yatağın içine girdi. Anladı yavrum anladıki biz daha güle oynaya çıktığımız evimize yuvamıza daha çoook uzun zaman dönemeyeceğiz.

Derin nefes almak istiyorum ama alamıyorum. Çamaşır suyu kokulu hastane odasındagenzim yana yana kaderimize ağlıyorum…

içim yanıyor… içim yanıyor… içim yanıyor….

GENEL kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , , , . 44 Comments »

44 Yanıt to “Kuzuma, Yavruma Lösemi dediler… İçim Yanıyor…”

  1. nurcan didin nalbat Says:

    ülkü hocam,Allah büyüktür,derdi verdiyse elbette şifasınıda verecektir. bu zor günlerde dualarımızla biz her zaman yannıızdayız.. Yapabileceğimiz başka birşey olursa haber vermen yeterli.Geçicek bu kötü günler buna inan…

  2. Şule Şenol Says:

    Kaç gündür yazamadım, elim gitmedi, tahmin ettim sanki. Çok zor bir süreç atlatacaksınız mutlaka, ama geçecek. Şu dönem lösemi en kolay tedavi edilen ama süreci çok ağır bir kanser türü. En yakınlarımı kaybettim kanserden, süreci bilirim, ben o süreçleri yakınımdakilerin çok kısa bir süre sonra öleceğini bilerek yaşadım, en ufak bir umut yoktu, ne yapacağımı, üzüntümü nasıl gizliyeceğimi bilemedim, “iyileşecek” buna inan, bunun dışında, – yol yordam – ile ilgili bildiklerimi paylaşabilirim, hem tedavi ile ilgili hem de biraz içini açmak istersen, süreç içerisinde çok araştırdım, çok öğrendim, öğrendiğim en önemli şey ise olumlu düşünebilmek, bu sana da ona da güç verecek…

    • ulku Says:

      şulecim merhaba,
      her pazar kartalda standına gelir dakikalarca oyuncakları incelerdik. bu hafta çok istediği teraziyi alacaktık. olmadı kısmet olmadı…
      cerrahpaşa da yatıyoruz. diyecek bir söz bulamıyorum ki… algım sıfıra indi. sıfır algıyla, içim yana yana çocuğuma refakatçi olmaya çalışıyorum. iyileşecek inanıyorum. bilgilerini sürec paylaşabilirsen sevinirim.
      ulkuemeksiz@hotmail.com

  3. Ayça Oğuş Says:

    Sevgili Ülkü.. Ağlamamın ne yardımı olur ki bilemiyorum.. içim yanarak okudum..güçlü ol diyorlar diyorsun ya ya ben nasıl diyeceğimi de bilemedim.. Ne yapabileceğimi de bilemiyorum ama varsa elimizden gelebilecek bir yardım yaz buraya yapalım.. Ben sizin için dua edeceğim çok edeceğim, senin yerine de derin nefesler alacağım.. habersiz bırakma bizi.. allah yardımcınız olsun.. mail adresini verebilirsen oradan bir şeyler yazmak istiyorum lütfen ..

  4. banu yeşilbek Says:

    tüm iyi dileklerimiz ve dualarımız sizlerle. bu zor günleri atlatıp gün ışığını gördüğünüzde hepsinin azısını telafi edeceksiniz. İyileşeceğinize birlikte planladığınız her türlü etkinliği yapacağınıza inancımı sonsuz. Elimizden gelen ne varsa yapmaya hazırız. Kaplerimzi sizinle….

  5. Seda Says:

    Simdi ezan okunuyor. Gozlerim yasli yasli okudum. Berrasu icin, tum hasta cocuklar icin Allah’tan sifalar diliyorum. Allah yardimciniz olsun. Eminim kuzucuk toparlayacak, kosup oynamaya baslayacak. Yine aktiviteler yapacaksiniz, yorgunluktan evinde, sicacik yataginda guzel, derin, keyifli uykulara dalacak.

  6. Yonca Köse Says:

    Çok geçmiş olsun öncelikle. Geçecek de, buna inanın. Elimizden gelen desteği yapacağız, sonuna kadar arkanızdayız. Berrasu bunu mutlaka atlatacaktır. Evet zor bir süreç ama sonu iyi bitecek. İlk şoktan sonra, mutlaka toparlanacaksınız ve herşey yoluna girecektir. Türkiye’de çocuklarda lösemi tedavisini başarıyla tamamlıyorlar. Hiç merak etmeyin. Bakın Gamze Anne nerelerden döndü hayata… Berrasu da kurtulacak mutlaka, inanıyorum yürekten.

  7. arda Says:

    tanımıyorum ama zor bir imtihan:( rabbim ŞAFİ ismi ile muamele etsin ins.allah kolaylık versin.dualarımızdasınız acizane.siz ne kadar kuvvetli olursanız o kadar iyi atlatırsınız allahın izniyle..rabbim yar ve yardımcınız olsun tekraar:(

  8. Arzu anne Says:

    Sevgili Ülkü, geçmiş olsun. Berra tez vakitte yuvasına dönecek!
    Şu linkteki belgeseli izlemeye vaktin olur belki hastanede.. Kötü düşünceyi ve endişeyi hayatından uzaklaştırıp zihninde olmasını istediğin geleceği tasarla! ve buna inan! Bunu sizin için hepimiz yapalım. Tedavi ile birlikte işe yarayacaktır. kötü düşünce hastalığı besler, biz Berra’yı ve şifasını besleyelim:
    http://www.akilli.tv/video/593173/The-Secret–turkce-dublaj-.aspx

  9. irem turgut Says:

    ülkücüm;
    geçmiş olsun; daha doğrusu geçmiş olacak buna inan.çok çok bir süreç yıpranacaksınız gücünün kalmadığını ve hatta dayanamayacagını düşüneceksin birçok an. ama süreç ilerleyip tedaviden güzel sonuçlar aldıkça hepsi silinecek kötü düşüncelerin.sağlıkla kucağına alıp kızını kokladığında hiç birşeyi unutmuş olmayacaksın yaşadıklarının ama o an herşey bitecek.sağlıkla ve güzelliklerle büyüyecek berra.sağlık diliyorum.

  10. gezicini Says:

    Allah yardımcınız olsun, çok güzel günleriniz olacak, onları düşünün olur mu?
    Kalbimiz dualarımız sizinle.
    sevgiler
    Görkem

  11. Berna Says:

    Sevgili Ülkü, benim de içim yandı okurken… Hepimizin duaları ve olumlu düşünceleriyle Berrasu sağlığına kavuşacaktır, yürekten inanıyorum buna… Sen de inan. Güzel günler olacak, yine eğitimini, etkinliklerini konuşup paylaşacağız grubumuzda. Süreci mutlaka bizimle paylaş, olur mu?

    Sabır, kuvvet ve kolaylıklar diliyorum. İyi olacak, iyi olacak…

    Sevgiler
    Berna

  12. Bahar Says:

    Canım geçmiş olsun . Berrasu’yla hep birlikte bu zorlu sınavı atlatacaksınız inşallah. Olumlu düşünün. Dualarımız sizinle.

  13. Aylin Says:

    Aklimizdasin, dualarimizdasin Berrasu.Bu zorlu sureci en kisa zamanda atlatip sagligina kavusmani diliyorum yurekten.Kahraman Berrasu ve onun guzel ailesi sevginin gucuyle bu zor gunlerin ustesinden gelecek inaniyorum.Ihtiyaciniz olan seyler olursa lutfen bizleri haberdar edin sevgili Ulku elimizden geleni yapmaya haziriz.

    • azize Says:

      Allah şifa versin canım sana ve sevdiklerine bağışlasın evlat çok farklı birşey hiçbirşeye benzemiyor tarifi yok rengi yok….çok üzüldüm.

  14. Alper R. Says:

    Berrasu’nun en kısa sürede bu hastalığı atlatacağına inanıyorum. Ne kadar zor olsa da, moralinizi yüksek tutmaya ve olumsuz şeyler düşünmemeye çalışın lütfen. Tekrardan geçmiş olsun…

  15. Ayşegül Özdemir Says:

    Ülkü Hanım, Trabzon’dan yazıyorum, şu an yazdıklarınızı okudum, ağlıyorum.. Acınızı paylaşıyoruz ama azalıyor mu inanın bilmiyorum. Belki iletişime geçmişsinizdir çoktan ama Lösev’le irtibat kurun ve ne gibi yardımlar alabileceğinizi öğrenin.Her konuda oldukça yardımcı oluyorlar diye biliyorum. Allah size sabır, güzel kızınıza sağlık versin. Dualarımız sizinle.

  16. Tülin Işcan Says:

    Berrasu canım benim merak etme yakında evinize gideceksiniz kuzum. Rabbim sana ve diğer bütün hasta çocuklara şifalar yağdırsın. Sizler bizim meleklerimizsiniz. Kan trombolin vereilebilecek herşeye hazırız.

  17. Berrin Çelik Says:

    allah kimseye vermesin çok kötü ama derdi veren allah çaresinide verir arkadaşım sen moralini ne olursa olsun yüksek tut kızınında buna ihtiyaçı var rabbim sabır versin ne gerekiyorsa yardımcı olmak isterim

  18. Hepgül Says:

    Rabbim yardımcınız olsun değerli kardeşim…. Şüphesizki o merhamet edenlerin en merhametlisidir. BİRİCİĞİNİZ… KIYMETLİNİZ… CİĞERPARENİZ EVLADINIZLA RABBİM EN KISA SÜREDE SAĞLIKLA YUVANIZA DÖNMEYİ NASİP ETSİN…..Rabbimin sevgisi size kuvvet ve güç versin…. Dualarımız sizinle

  19. pınar Says:

    Rabbim yardımcınız olsun, şifalar versin inşallah, dualarım sizinle. Berracık inşallah hayırlısıyla sağlığına kavuşup evinizde tatlı telaşlar içinde yine koşturacak..

  20. burcu Says:

    Çok ağladım okurken satırlarını ama güçlü olmak zorundayız ane babalar güçlü olmalılar.Eğer yıkılırsak enkazında yavrular kalır.Sen d egüçlü duracaksın buna yürekten inanıyorum sana ,size ,tüm hasta çocuklara dualrımı yolluyorum.Rabbim en kısa zamanda sağlığınıza kavuşmayı nasip etsin.Facebookta lösemi meleklerinde de melekler var.İhityaçlarınızı oraya d ayazabilirsiniz.Ardınızda kocaman bir ordu var.Buna inanın.Sevgiyle kucaklıyorum sizi.

  21. aybuke Says:

    Allah yardımcınız olsun, okurken içim parçalandı, minik kızınızı öpmek geldi içimden. sarılmak isterdim onu , koklamak… Yürekten dua ediyorum ki, inşallah bir an önce şifa bulur.

  22. Betul Bostan Daşdemir Says:

    benim bir yakınımda bu hastalık ile savaştı ama sonunda onlar galip geldi.ümidini bir an olsun kaybetme ve inan sizde bu hastalığın üstesinden geliceksiniz.allah yardımcınız olsun.buna bütün kalbimle inanıyorum.küçük berrasuyu ve bütün çocuklarımız
    için dualarımız hep yanınızda

  23. Sukran Says:

    Ulku hanimcigim… Berrasuyu da sizi de sevgiyle opuyorum. O da sizler de birer kahramansiniz . Iyi haberlerinizi takip ediyoruz.

  24. selcen Says:

    Berrasu için sürekli dua ediyorum. Atlatacak inşallah. Her zaman yanındayız…

  25. fatma Says:

    Bu hayattaki en zor şeyle imtihandasınız, inşallah kısa zamanda güzel neticelenir.
    Çok üzüldüm, kendi çocuğum gibi içim yandı-ki, ilk kez blogunuza geldim- Selcen’in blogundan haberim oldu ve kalben sizinleyim, dualarım kızınıza ve size demek için buradayım.
    Yıllar önce bir iş arkadaşımında oğlu Berrasu’nun yaşlarında aynı hastalığa yakalandı ve içinizi ferahlatmak için söyleyeyim, şimdi güzel bir delikanlı oldu. İnşallah sizde kızınızın güzel bir genç kız olduğunu yaşayacaksınız.

  26. Özgür Y. Says:

    Sevgili Ülkü, biz de farklı nedenlerle zor günler geçirdik oğlumun rahatsızlığından dolayı, sabır ve özenle tedavisini devam ettiriyoruz.Durumun zor olduğunu biliyorum, ama elinden geleni yapıyorsun, bu çaban ve seni tanıyan, tanımayan herkesin dua ve desteğiyle kızın iyileşecek. Güçlü ol, sizinleyiz…

  27. selda Says:

    her zaman dualarımda olacaksınız, Allahım en yakın zamanda şifasını versin……….

  28. Emine Says:

    Sevgili güzel anne,
    Berrasu için dualarımız sizinle. Lütfen güçlü olmaya gayret edin, bunu yeneceksiniz inanıyorum siz de inanın. Zor olduğunu biliyorum ama dayanacaksınız bunu yapmak zorundasınız. Berrasu’ya herşeyin geçeceği kendinize de bunu atlayacağınızın telkinlerini verin. İnsaAllah hepsi yakında bitecek.
    Allah’a emanet olun, dualarımızdasınız.

  29. kadriye Says:

    .berra için çok üzüldüm.blogumda ve facede paylaştım.ne kadar kişi duyarsa o kadar iyi olur diye düşündüm.Allahın izniyle berrasu iyileşecek.dualarım hep sizinle

  30. gonuş Says:

    Ülkü hn berrasu tedavisi ne aşamada ilik şu an gerekiyormu bende aynı duyguları yaşadım ve inanın gözyaşları içinde okudum yazınızı eğer ilik taraması yapılacaksa bizim elimizde özel yaptırılmış 89 adet ilik tarama sonucu var karşılaştırırız.

    • ulku Says:

      şuan ilik ihtiyacımız yok. ama ihtiyac olursa sizinle iletişime geçerim. çok teşekkürler

    • mustafa Says:

      Ilik nakli icin uygun ilik bekliyoruz 0533 545 7877 mail atabilirnisiniz doku guruplarini hasavri@mynet.com

    • mustafa Says:

      LÜTFEN CEVAP YAZIN DOKU GURUPLARINDA BELKI BIZE UYAN OLABILIR

      • ulku Says:

        size telefon numaralarını gönderdik Mustafa Bey… Allah yardımcınız olsun….

  31. pınar Says:

    Blogunuzu gördüğüm günden beri gece gündüz dualarımdasınız. Allah tez zamanda kuzunuza şifa,sizlere de bolca sabır ve güç versin. Allah yardımcınız olsun

  32. M. Ali Yasar Says:

    Ben de Almanya´dan cici Berasu´ya Allah´tan sifa diliyorum. Berrasu bu hastaligi atlatacaktir diye düsünüyorum…

  33. beyzanur göksoy Says:

    Berrasu ya acil şifalar diliyorum . Berrasu bu hastalığı atlatacak buna inanıyorum . GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİMLE …

  34. BEYZANUR & BATUHAN GÖKSOY Says:

    Ülkü abla ALLAHIN izniyle Berrasu bu hastalığı atlatacak inşallah . Allah yardımcınız olsun

  35. güneş Says:

    ALLAHTAN ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM

  36. Sezen erkorol Says:

    Acil sifalar diliyorum. Cok uzuldum. Umarim en kiss zamanda sagligina kavusur yavrunuz.

  37. tugba Says:

    Anlacim cok gecmis olsun bende losemi hastasiyim marmara universitesi pendik te tedavi gordum simdi odame yedavim bitti insallah sizinde acilariniz diner bizde zamanin da sizin gibi aci cektik ama dua etmekten baska care yok

    • ulku Says:

      Canım benim sana da çooooook geçmiş olsun. Allah sana, bir daha o günleri de o günler gibi acı dolu günleride yaşatmasın. Bahtın talihin hep açık olsun.


Yorum Yapın

