Çalışan Annelerin Çocuklarının Eğitim Hakkı İçin, Kadıköy Meydanına…

Benim kızım henüz küçük… Etüt Beslenmeli Okulunda da çalışmıyorum…

Ama çalışan annelerin sıkıntısını yüreğimde hissettiğimden onların sesini duyurmak için destekliyorum…

Çocukların yaşayacağı sıkıntıları tahmin ettiğim için seslerini duyurmalarına yardımcı olmak istiyorum…

Çalışan annelerin özellikle tercih ettiği Etüt Beslenme Okulları’ da 4+4+4 sistemindeki değişikliklerden nasibini aldı. Etüt Beslenme Okullarının statüsü değiştirildi, adrese dayalı kayıt yapılmaya başlanacağı belirtildi. Binlerce çalışan anne zor durumda… Binlerce aile zor durumda… Binlerce çocuk ailesi ile birlikte yaz tatili keyfi yaşayamadan gelecek kaygısı taşıyor . Benim çocuğum o okullara gitmiyor demeyin.  http://imzakampanyam.com/etud-beslenmeli-okullar-kapatilmasin-imza-kampanyasi na katıl ve bu ailelerin seslerini duyurmalarına destek ver.

Facebook : Etüt Beslenme okulları veli iletişim platformuna katıl.

Twiter: Çalışan kadın için en iyi alternatif olan okullarımızın kapatılmaması için neler yapabiliriz diyenler için #etütbeslenme twiter Hastag

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

