Kart Etkinliği…

Üstünden biraz fazla zaman geçti ama bugün Berrasu’nun 23 Nisan kart etkinliğini paylaşacağım. Berrasu bu yıl montessori mail grubumuzun 23 Nisan kart etkinliğine katıldı. Arkadaşı Ela’ ya bayram kartı hazırladı. Kartı hazırlamadan önce çocuk bayramını anlattım. Bir 23 Nisan şarkısı öğrettim.

Kartı hazırlayacağımız arkadaşı Ela‘da Berrasu ile aynı yaştaydı. Heyecanlandık çünkü kızım ilk çocuk bayramı kartını hazırlayacaktı . Birçok kart hazırladı. Bazen yalnız sulu boya ile ağaçlar, çiçekler yaptı.  Bazen el işi kağıtlarından kesip yapıştırdı.

En sonunda benim kartım pembe olacak, üstünde Atatürk ve bayrak olacak deyince kırtasiyeye gidip alışveriş yaptık. Yıldız şekilli zımbamızla yıldızlar yaptık. Böylece kartın ilk sayfasını hazırladık.

En arka sayfasını açtı içinden geldiği gibi bir resim yaptı. “Bayram olduğu için gülen güneş yapıyorum. Bunlarda Ela’nın resimleri” diyerek yaptığı resimleri anlattı.

İçine birşey yapmak ister misin? diye sorduğumda “çocuk yap” dedi. “Sen çiz ve kes” teklifimi kabul etmedi. “Sen çiz ve kes ben yapıştırayım” dedi. Berrasu’nun teklifini kabul ettim. Sonunda ilk bayram kartını hazırladık.

Birlikte zarf aldık. Postaneye gittik. Postanedeki memura “ilk defa postaneye geldiğini ve ilk mektubunu göndereceğini” söyledim. Memur Bey’de pulu Berrasu’ya yapıştırttı. Berrasu çok mutlu oldu. “Bu kartı ben hazırladım. Arkadaşıma gönderiyorum. Bunu postacı abi götürsün tamam mı.” diye memuru da tembihledi…

Kartı gönderdiği andan itibaren başladı postacıyı beklemeye. Her zil çalışında “postacı geldi” diyerek kapıya koştu.

Ela her gün kartına yeni ilaveler yaptığı için annesi kartı kargo ile göndereceği haberini vermişti. “Kart elimize geç de ulaşsa sorun değil” dedim ama Ela’nın annesi Zeynep 23 Nisan sabahı elimizde olacak şekilde kargo ile göndermişti.

Ela kartını 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı sabahı Berrasu’ya ulaştırmıştı. Sabah erkenden hediye paketini açan Berrasu çok mutlu olmuştu. Ela’nın düşünceli annesi Zeynep, kartın yanında Berrasu’ya hediye de göndermişti. Zeynepcim hediyeniz kitabı zevkle sizi anarak okuyoruz. Berrasu gönderdiğin yapışkanlı parlak süslerini  ise kullanmaya kıyamadı sakladı.

Minik ellerine sağlık Elacım… Ela’ nın hazırladığı kartı salon kapısındaki sergi ipimizde bir süre sergiledik sonra da sakladık.

Bayramdan beş gün önce göndermemize rağmen bizim kartımız yanımızdaki komşu ilçeye bir hafta sonra ulaşmış. Ela’yı bayramdan önce sevindiremediğimiz için üzüldüm. Ela’nın da Berrasu’nun kartını beğendiği haberine de sevindik.

Çocuklarımız hep bayram neşesinde kalsınlar…

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

