Puzzle ve Labirent Aktiviteleri…

Berrasu henüz bir okula gitmiyor. Yaşına uygun bir okul öncesi kuruma gidecek olsaydı yapacağından daha fazla aktiviteyi evde yaptırıyorum. Öğretmen olmanın avantajlarını kullanıyorum. Kendi koşullarımıza uygun olarak hazırladığım yıllık planımı takip ediyorum.

“Berrasu’ya yaptığın aktiviteler için hangi kaynaklardan faydalanıyorsun?” sorusunu arkadaşlarım sık sık soruyor. O kadar çok adresten yararlanıyorum ki google reader listem Berrasu’nun eğitimi için yararlandığım yüzlerce adresle dolu.  Berrasu’nun bu hafta arasında yaptığı aktivitelerin adreslerinden sık sık faydalanıyorum…   

                    

 

Yukarıdaki kuş ve korsanlar puzzle dosyaları için Number Order Puzzle- The Desert’ e tıklayın.

Numaralı puzzle ve ev eğitiminde kullanılacak materyaller istiyorsanız  http://www.2teachingmommies.com tıklayın.

Aşağıdaki labirent (maze) dosyaları için maze yol haritası , maze arı kovanı tıklayın.

Labirent (maze), flash kart, kart oyunları, kağıt el işleri ile ilgileniyorsanız http://www.mrprintables.com tıklayın.

 

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

