Berrasu’dan İnciler: Gözyaşı, İtiraf, İftira…

Berrasu’nun cumartesi günü zevkle yaptığı boyama aktivitesinin fotoğraflarını paylaşmayı unutmuşum.  Pazar sabah uyandığımda Berrasu’nun odasındaki beyaz halının rengarek boyanmış olduğunu görmem unutmamdaki en önemli etken olduğunu düşünüyorum.

Pazar günümüz ağlak, bol gözyaşlı, itiraf ve iftira ile geçti…

Sabah erken uyanan Berrasu odasının halısını parmak boyası ile boyadı.

Kahvaltıyı salonda yapmak istiyorum diye sorun çıkardı.

Elleri, kolları, yüzü, ayakları, bacakları hatta göbeği bile parmak boyası ile boyanmış olmasına rağmen “banyo yapmak istemiyorum” diye avaz avaz ağladı.

Organik pazara gitmek için bir saat dil döktürdü.

Yolda burnunu sildim diye “evden çıkarken bana mendil vermedin, mendilim yok eve gidip mendil almam gerek“diye ağlamaya başladı.

Mahalle bakkalımızdan mendil alınca da “ben paketimi açmayacağım eski mendilimi ver” diye yeni sorun malzemesi buldu.

Yoğurtçudan aldığım iki büyük kova yoğurt yerine “küçük kap ile yoğurt isterim” diye yeni krizini yarattı.

Organik pazarda yoğurtçu dışında asla bir yere bakmama bile müsade etmedi. Eve gidelim diye kolumu çekiştirip durdu.

Eve gelince “televizyon aç program istiyorum” diye ağladı.

Artık bu kadar ağlamak yeter diyen anne Ülkü Berrasu’yu yatağına götürdü ve uyuttu.

Bir iki saat uyuyup uyanan kız sakinleşeceğine daha da bir stresli uyandı.

Yemeğini yedikten sonra, televizyon açılınca sakinleşti.

Gece yatağa gittikten sonra kitaplarını okuttu.

Gecenin bombasını patlattı. “Anneciğim seni sevmiyorum ben babamı seviyorum. Sen beni dövüyorsun”  “Odamdan git artık.

Odasından çıktım. Söylediklerinden vazgeçer de gelir diye bekledim ama gelmedi. Döndü sırtını uyudu.

Tövbe tövbe sevilmediğim gerçeğinin yüzüme söylendiğine mi yanayım. “Dövüyorsun” diyerek bana iftira atmasına mı yanayım. Allah kuru iftiradan saklasın…

( NOT: Sevilmediğimi duyunca hissettiklerimi paylaşmayacağım. Kısaca: çok üzüldüm diyeceğim. Yok yok kısaca değil, uzunca, derinden: çoookkkk ü-zül-düm…)

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

