İkizlerin Doğum Günü…

Bir hafta önce davetiyesi kendine ulaşan Berrasu, elinde davetiyesi ile bir koca hafta dolaştı. Düşünün o kadar önemsemiş ki; geçen hafta babaannesini ziyarete giderken davetiyesini bile çantasına koyup götürmüş.  Doğum günü partisini dört gözle bekledi. Her sabah “yattım kalktım parti zamanı geldi mi annecim?” diyerek zaman kavramını bilmediğini hergün defalarca hissettirdi.

Cumartesi günü Ece ile Ela’nın doğum günü partisine gidecem diye ilk defa oje bile aldırıp sürdürdü.  Maceralı bir şekilde parti mekanına ulaştık. Kızlar prenses kıyafetleri ile anne Tuğçe ise bıcır bıcır haliyle bizi karşıladı. Kum boyama yapan çocukların arasına katıldık hemencecik. Baloncuklar yapıldı… Doğum günü kutlama masası görülmeye değerdi. Borazanlarını çalanlar… Kaynana dilini üfleyenler… Balonlarını şişirip oynayanlar… Çocuklar cıvıl cıvıldı. Anneler de çocuklarının mutlulukk anlarını fotoğraflıyorlardı. İkizlerin doğum günü olunca iki farklı pasta yeme keyfini çıkardı çocuklar. İkramlardan sonra oyun alanındaki jetonlu oyuncaklara koştu minik minik kuzucuklar…

Berrasu ilk defa palyaçolu bir yerde sorun çıkarmadan kaldı. Bir haftadır “kızım gideceğimiz partide palyaço var” diye anlattım. Ama palyaçoyu görünce partide kalabileceğimize pek ümitli değildim. Beni şaşırttı ve sevindim.

Doğum günü çocukları Ece ve Ela nice mutlu yıllara … Tuğçecim seninde ellerine sağlık. Çok güzel bir organisayondu. Teşekkürler…

Kaç gündür Tuğçe’nin kendi blogunda doğum günü organizasyonunu anlatmasını bekliyordum. Birçok ince ayrıntı vardı. Tuğçe annenin ve Ege abinin giydiği t-shirtleri, kızların elbiselerini, parti malzemelerini, hediye magnetleri hazırlayanların linklerini vermeni bekledim.

(NOT: Tuğçecim ojelerin gözümden kaçmamıştı. Özellikle fotoğraflarda görünmesine dikkat etmiştim…)

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “İkizlerin Doğum Günü…”

  1. egeelaece Says:

    Çok teşekkür ederiz güzel yorumlar için 🙂 Eğlenmenize çok sevindik .Geldiğiniz için ayrıca mutlu olduk

    sevgiler


Yorum Yapın

