Cilalı Tırnaklar…

“Anneciğim senin tırnaklarına sürdüğün şey var ya işte ondan benim hiç yok. Benimde olabilir mi?”

“Olur tabiki birtanem”

“Annecim bak burda o neydi, adı neydi, ondan var bana avır mısın?”

“Onun adı oje istiyorsan alırım birtanem”

“Evet onun adı oje, bana av anne ben büyüdüm çünkü. şeyyyyyyy birde bugün partiye gidecem ya orda herkes görsün istiyorum.”

Sabah alışverişe gittiğimizde Berrasu’da kendine ilk ojesini aldı.

Eskiden daha farklı ilklerimiz vardı. Volkan ve Ülkü’nün ilk gittiğimiz tatil, ilk gittiğimiz sinema, ilk randevumuz … Anne-baba olduktan sonra  farklı ilkler dikkatimizi çeker oldu. Aile tarihimize 10 Mart 2012 kızımızın ilk defa tırnaklarına oje sürmesi olarak kaydedildi.

Tırnaklarına oje sürdüren Berrasu yaklaşık on beş dakika tırnaklarını kurutmak için elleri masada bekledi. Minik kokoşum gün boyunca sık sık tırnaklarına kaçamak kaçamak baktı. 🙂

(NOT: Avır mısın?= Alır mısın? (Berrasuca) )

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

