Çiçeklerle Sayılar Öğretimi …

Bugünlerde Berrasu ile etkinlik yaparken küçük problemler yaşıyoruz. Aktiviteye başlarken bir konu bulup sorun çıkarıyor. Güzel başladık  ne güzel zaman geçiriyoruz derken yine bir sorun bulup başlıyor mızırdanmaya. Herşey yolunda gittiyse aktivite biterken “bitmesin” diye tutturuyor. Bugün hazırladığımız çiçekler ve sayılar aktivitemizi  pazartesi günü yapacaktık. Pazartesi günü “benim canım yapıştırmak is-te-mi-yor, kitap okumak istiyorum anladın mı…” dedi. Sekiz tane kitabı üçer defa okuttu. Birkaç defa da kendi okudu. Salı günü Volkan’la birlikte zaman geçirdiği için şımarıklığın doruklarına çıkıyor. Hem babasını çok özlediği için hem de babasının “hayır kelimesi” olmadığı için babası işe gitmesin istiyor. Akşam yemekten sonra etkinliği yapmaya başladık. Çiçeğin yeşil sapını örnek olsun diye yapıştırdım. Sen misin yapıştıran. “Onu ben yapıştıracaktım, o benim en sevdiğim çiçeğin sapıydı” dedi ve başladı ağlamaya… Tekrar yapıştır sen yeniden yap, dedimse de ağlaması bitmedi. Çıktı kucağıma başladı ağlamaya… Kucağımda uyuttum…

Bugün akşam yemeğinden sonra “anneciğim gel çiçeğimizi yapalım” dedi. Kaç gündür sorun çıkardığı için azcık gerildim… Maşallah (lütfen sende maşallah de..) güzel de bir çalışma yaptık. Çalışmayı sevgili Nuran’ın oğlu ile birlikte yaptıklarını paylaştığı  Aktivitelerimiz blogundan yararlanarak hazırladım. Teşekkürler Nuran…

 

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

(NOT: Salı akşam okul dönüşü evde gördüğüm manzaraya ben de Volkan’da inanamadık. Volkan işten dönüş saatimde akşam yemeği hazırlıkları için mutfağa girmiş. Bu süre olsa olsa beş on dakikadır.Berrasu bu sürede salondaki konsolun üstündeki süslerimizi indirmiş. Süslerden birinin içindeki boncukları salonun heryerine dağıtmış Bana göre dağıtmak ona göre art-attack yapmış. Salonu o halinde görünce vücudumdaki bütün kan tepeme çıktı… Çıkan kanı derin nefes alarak vücuduma yeniden dağıttım. Sakin sakin yaptığı yanlışı anlattık. Biz söyledik biz dinledik gibi hissettik ama yine de sakinliğimizi koruduk… Evde her aldığımızı geri yerine koyan, dağınıklığı sevmeyen Volkan ve benim için, hatta düzensizliğe hiiiiççç  tahammülü olmayan benim için bu durum gerçekten büyük bir olaydı…)

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

