Pratik Çalışma Alanı…

Haftalardır yağan kar ve dondurucu soğuktan sonra dün güneş insana “çık dışarı gez” mesajı verdiği için yürüyüşe çıktık. Hava göründüğü kadar da sıcak değilmiş. Yürüme yolumda bulunan yapı markete girdim. Berrasu için uzun süredir hazırlamak/ hazırlatmak istediğim bir pratik çalışma alanının malzemelerini aldım. Öğretici bir tablo. İnternette birçok örneğini gördüm. Berrasu ile birlikte elimizden geldiği kadarı ile yapmaya çalıştık. Henüz çok eksikleri var. Üstelik pratik çalışma alanına kendi ilavelerimde oldu. Bitince fotoğraflarını tekrar yayınlarım.

Berrasu son zamanlarda anahtarlarımızla sık sık oynuyor. Küçük kilit anahtarlarının çocuk anahtarı olduğunu iddia ediyor. Çalışma tablosunda en çok kilit ve anahtarı ile ilgilendi. Daha pratik çalışma alanını hazırladığımız yerde anahtar birkaç kez kayboldu. Evin içinde akla hayale gelmedik yerlerden anahtar bulmak zorunda kaldım. Her anahtar kaybolduğunda evde kriz çıkacağını tahmin ettiğim için  anahtarı çalışma alanına zincirle sabitledim. Anahtarı korumanın sorumluluğunu alması için de yedek anahtarına küçük bir askı yaptım.

Çalışma alanının altına perde asmak için korniş monte ettim. Küçücük bir perde hazırlayacağım. Perdenin üstüne de yedi- sekiz tane perde halkası dikeceğim. Kornişin bir tarafını kapatıcı halkalarla sabitledim. Diğer tarafından perdesini çıkarıp takabilecek.

Küçük pilli bir gece lambası ilave edeceğim. Çocuklara okularda elektrik akım şemasını öğrettiğimiz basit malzemelerle hazırlayacağım. Açma kapama düğmesi ile lambasını açıp kapatacak. Üstelik pili bitince kendi kendine değiştirebilecek.

 

Hazırladığım çalışmanın orjinal fotoğraflarını ve bu hafta hazırlayacağım diğer çalışmaların fotoğraflarını da ilave ediyorum. Kaynaklarımı pinterest adresimden takip edebilirsiniz.

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Pratik Çalışma Alanı…”

  1. egeelaece Says:

    Bitmiş hali çok güzel olacağa benziyor gerçi bu hali de gayet güzel bizim içinde bir fikir olmuş oldu .En kısa zamanda yapmalı

    sevgiler


Yorum Yapın

