Oyun Evi Yaptık…

Bugün yine karlı bir gün… Sabah Şerife anneye kahvaltıya gidecektik. Berrasu kuzenleri Yağmur, Ece bebek ve Almira ile buluşacaktı. Ama sabah o kadar yoğun kar yağıyordu ki planımızı iptal ettik.

Dün “ben anneanneme kahve içmeye gitmek istiyorum” demişti. Ben pazara gitmek zorunda olduğumuz için götürmemiştim. Ama birlikte bir türk kahvesi yapıp içmiştik. Berrasu’nun ki bol sütlü birkaç damla kahveliydi. Kahve keyfi yapmayı seviyor bu kız. “Anneciğim hadi boş boş kahve içmeyelim, biraz da sohbet edelim” demişti.  Bende mecburen birçok sohbet konusu açmıştım.

Bugün de “kahvelerimizi yine salonda içelim mi” deyince dışarda yağan tipi şeklindeki karı seyredip sohbet ederek yine kahve keyfi yaptık. Kahveden sonra “bebeklerime ev yapalım mı anneciğim” diyen Berrasu’ya “evet” dedim. Evde içinde çeşit çeşit şekerlerin olduğu ve geçtiğimiz bayramların birinde gelen büyük karton ev vardı.  Çikolatalarını zamanında yemiştim. Kutuda çok hoş olduğu için saklamıştım. Ona biraz değişiklikler yapmak için Berrasu ile başladık çalışmaya. Berrasu genellikle her yere bant yapıştırdı, en önemli kartonları kesti, sürekli cetvelimi alıp ölçümler yaptı… Sonuçta birlikte bir çalışma yaptık ve harika bir oyun evi ortaya çıkardık.

Organik pazardaki müdavimi olduğumuz Gel-Oyna standından dün aldığımız minyatür yatak odası ve salon takımlarını da bu evin içine yerleştirdik…

Birde hızımızı alamadık parktan topladığımız ağaç dallarından dönence yaptık.

(NOT: Balıkları anneannem dikmişti. Uçlarına ataçlar takmıştım. Berrasu mıknatıslı oltası ile balık tutuyordu…)

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

 

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

