Bir Anne ve Üç Çocuğu İle Buluştuk…

Günlerdir Ece ve Ela ile buluşmayı bekliyordu Berrasu. Bugün bir anne ve üç çocuğu ile buluştuk.

Güler yüzlü olduğu kadar hoş sohbet anne Tuğçe ve üç sevimli çocuğu Ege, Ece ve Ela evlerinde bizi misafir ettiler. Berrasu kapıdan girince evdeki başka bir misafire ait köpekten biraz tedirgin olsa da çok mutluydu. Çocuklar ilk buluşma için oldukça güzel kaynaştılar.

Berrasu’nun kardeşi olmadığı için paylaşmayı pek bilmiyor. Tuğçe kızlara çok hoş bir aktivite planlamıştı. Kartondan çerçeveler hazırlamıştı. Kızlarda çeşit çeşit malzeme ile süsleme yaptılar. Kızlar sessizce çerçeveleri süsledi. Berrasu “o boncuktan isterim”, “önce ben bitirip birinci olacağım” diye paylaşmayı bilmediğini birkez daha gösterdi.

Kızımın Ece ve Ela’yla tanışmayı istediği kadar buluşmadan bir beklentisi daha vardı. Çünkü onların trambolini vardı. Trombolinde bol bol zıpladı. Kızlar salondaki koltukların minderleri ile evler yaptılar. Bizim evde yapamadıklarını yapınca pek bir mutlu oldu.
Niye olmasın ki. Trambolinde zıpladılar, kutu kutu pense oynadılar, yapıştırma aktivitesi yaptılar, evi dağıttılar, yediler içtiler..

Akşam yemekten sonra Berrasu’ya televizyon (program) açtım. İki bardak çay içtim. “Kızım yatma vakti geldi gel kitap okuyalım yatalım” dedim. Aaaaa! Gördüğüm manzarayı 3 yıldır ikinci defa görüyordum. İnanılır gibi değil Berrasu kanepeye uzanmış kendi kendine uyumuş. Karşısına geçtim melek gibi uyuyan kızımı bir süre seyrettim.

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 1 Comment »

Bir Yanıt to “Bir Anne ve Üç Çocuğu İle Buluştuk…”

  1. egeelaece Says:

    Bizim içinde çok güzel bir gündü geldiniz bizi mutlu ettiniz .Tekrar görüşmek üzere

    sevgiler


Yorum Yapın

