Çizgi Film Bingo Kartları…

Cumartesi günü Berrasu’nun tombalalarını bastırdım. Ozalitçide baskılarını yaptırdım. Çizgi filmler konulu tombalayı (bingo) defalarca oynadık. Kendi kartını kontrol ettiği gibi anneannesininde kartını kontrol ediyordu. Annem “anneanne bak sende var kapatsana üstünü” diye sürekli uyarı aldı.

Berrasu’nun oyun materyallerinin hepsi çok parçalı. Çocuk bir tanesini oynamak için açsa içinden onlarca minik parça çıkıyor. Her ne kadar sırası ile oynuyorsa da iki üç oyuncak kutusu açınca sık sık odasında savaş çıkmış gibi oluyor. Yinede odasını toplu tutmayı başarıyor.

Legolar, şekilli legolar, ipe geçirme boncuklar, ponponlar, market ve meyveleri, mandallar, yapbozlar vs… Birde üstüne hazırladığım oyun kartları… Hadi herşeyi saklama kutularına koyup kaldırıyoruz ama oyun kartları sorun oluyor. Onlara nasıl bir çözüm bulsam yine de kesin çözüm olmuyor. Şeffaf dosyalara koydum olmadı. Kilitli poşetlere koydum olmadı. Şeffaf dosyalı klasörlere koydum olmadı. Çocuk bir oyun kartını bulmak için hepsini ortalığa boşaltıyor. Acaba başka anneler bu işi nasıl çözüyor merak ediyorum. Dağınıklığa hiç tahammülüm olmayınca iyice gözüme batıyor.

Uzun süre önce hazırladığım ama bir türlü bastıramadığım yap-boz tarzı bir kart oyununu da bastırdım. Berrasu’ nun ilgisini nedense çok az çekti. Belki de yeni bingo kartları ile birlikte verdiğim içindir. Kartları önce bastırdım. Ortadan ikiye kestirdim. Kartların her bir parçası farklı yere gelecek şekilde karıştırdım. Sonra spirallettim.

AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

