Doğum Günün Kutlu Olsun Uğurum…

İlk ve tek kehanetimi kardeşim doğacağı zaman yapmışım. Doğumdan haftalar önce “doğum perşembeye” diye şarkılar bestelemişim. Kardeşim doğduktan sonra annemin yanına geldiğimde, annemin yanında başka bir bebek yattığını görünce kendimi yüzüstü yere atmışım. Üç yaşındayken sevincimi böyle ifade ediyormuşum demekki…

“Sana arkadaş geldi, seninle oynayacak” diye beni ikna etmişler. “Bu bebek daha büyümedi ki oynayalım” demişim uzun süre. Sonra oyunlar oynadık, güldük, eğlendik, gün geldi harçlığımızı, gün geldi ekmeğimizi paylaştık. Gün oldu kavga ettik, üstünden dakikalar geçmeden geri barıştık. Ben onun ablasıyım ama o bana hem kardeşlik hem ağabeylik yapar. Başım sıkıştığında dünyanın neresinde olursa olsun hem maddi hem manevi yardım elini uzatır. O benim canım biricik kardeşim. Doğum günün kutlu olsun kardeşim. Sağlıklı, huzurlu, başarılı nice yıllara…

Uğur’un doğum günü olduğunu öğrenen Berrasu’yu bir telaş aldı. “Hediye hazırlamalıyım ama ben kurdale bağlamayı bilmiyorum” diyerek panikledi. Odasından boya kalemlerini, resim defterini alıp geldi salona. “Hemen Uğur’a resim yapmalıyım” dedi. Başladı resim yapmaya. Her yaptığını anlattı. Sonra aramızdaki konuşma aşağıdaki gibi devam etti.

(B. Berrasu  Ü. Ülkü)

B.”Karanlık oldu ama bunu Uğur’a vermeliyiz”

Ü. Uğur evde yokmuş yarın veririz.

B. Nerdeymiş karanlık oldu eve gelsin.

Ü. Dışarıdaymış kızım.

B. Hayır eve gelsin. Biz gidip evin önünde bekleyelim.

Ü.Sabah gideriz birtanem.

B. Hayır gelsinnnn!

Veeee ağlama başladı…. Akşam saat sekizden gece onu geçinceye kadara Uğur’a gidelim. Dayıma gidelim diye tutturdu. Sonra uyudu melekler gibi…

Dayısına yaptığı resim ve açıklamaları …

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

