Bir Annenin Girişimi… Eğlen Öğren Kartları…

Haziran ayında tatilde kullanmak için öğretici ve pratik bir eğitim materyali almıştım. Keyifli zaman geçirmemizi sağlamıştı. Pratikti, eğlenceliydi, öğreticiydi ikincisini almak gerekiyordu. Bıdık serisinin ikincisini almaya gittiğimizde Berrasu terlik şeklinde başka kartlardan da tercih etmişti. Hem onun istediği “Eğlen Öğren 3-4 Yaş Flip Flop” kartı hem de “Eğlen Öğren 3-4 Yaş 2. Bölüm” kartını almıştık.

Çok severek kullandığımız Eğlen Öğren Kartlarını Türkçe olarak Türk çocuklarına kazandıran Esra’nın hikayesini bugün Pratik Anne’den okudum. Eğlen Öğren Kartlarının web sitesini ziyaret ettiğimde “blog” bölümüne tıklayınca bir süprizle karşılaştım. Web sitesinde haziran ayında blogumda bu sevimli kartlarla ilgili yazdığım yazımı görünce çok şaşırdım. Üstelik web sitesinde yazımın paylaşıldığını bilmiyordum.

Amerika’da BrainQuest ismiyle satılan eğlenceli kitapların, lisans haklarını alıp Türkçe’ye  çevirerek Türk çocuklarına kazandıran Esra’ya teşekkür ederim. Annelik insana neler yaptırıyor. Çocuk, çocuk eğitimi ve kitaplar konusunda mesleğimle ilgili olduğu için sık sık fikirler üretip “keşke böyle birşey olsa” demişliğim çoktu. Ama anne olduktan sonra “keşke bunu da böyle yapsalar”, “burasında da böyle birşeyi olsa”… diye fikirler üretirken buluyorum sık sık.

Girişimci anneleri görünce hem kendilerine bravo, helal olsun diyorum hem de içten içe kıskanıyorum. Ben de de fikir çok ama girişimci anneler kadar düşüncelerimi hayata geçiremedim henüz…

Henüz bu kitapları almadınızsa ilk fırsatta almanızı tavsiye ederim. Kızım için sık sık çantamda bulundurduğum bu kitapları en yakın zamanda sınıf kitapğımıza da hediye edeceğim. Çünkü öğrencilerim de “öğrenmek eğlencelidir”demeyi hakediyor.

Bunlarda İlginizi Çekebilir:

◊ Eğlen Öğren Kartları…

EĞLEN-ÖĞREN KARTI…

KİTAPLAR kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

