Doğum Günün Kutlu Olsun Berrasu Ada…

Bugün özel bir gün…

Bugün Berrasu Ada’nın doğum günü. Birtanem doğum günün kutlu olsun…

Bana anne, Volkan’a baba, Sevim’e anneanne, Şerif’e dede, Uğur’a dayı, Şerife’ye babaanne, Ferhat’a dede, Tuğba ve Esra’ya hala, Ali ve Murat’a enişte ünvanı kazandırdın. Sen iyi ki varsın da bizler bu ünvanları alabildik. 14 Kasım 2008 sabah saat 10,30’da Berrasu Ada süpriz yaptı. Bizim doğum randevumuzdan bir gün önce kendi istediği zamanda dünyaya geldi. Kendi kararını kendin verdin…

Sen zaten süpriz yaparak hayatımıza gelmiştin. Hiç beklemediğimiz bir an da, belki de umut bile edemediğimiz bir zamanda aramıza katılacağın haberini almıştık…

Senin doğum öncesi hikâyen gerçek bir maceraydı. Herkesin hayatı bir romandır. Herkes hayatında zorluklarla karşılaşır. Ben inanıyorum ki sen hayatında karşılaşacağın zorlukları doğmadan önce, hamilelik döneminde yaşadın ve hayatım roman olur kısmını yazdın.

Seninle ilgili evrene hep güzel istekler gönderiyorum… Allah’ın kaderini güzel yazdığına eminim çünkü öyle istiyorum. Hayat sana hep kolaylıklarla gelecek… Allah sana sağlık, huzur, mutluluk, bereket, başarı dolu uzun bir ömür yaşatacak… Hayatın boyunca sevdiklerinle birlikte çok mutlu olacaksın. Ben evrene bunları gönderiyorum sende bu duyguları yaşayacaksın.

 Sen hayatımızın en değerli varlığısın…Allah seni korusun…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

