Allah Yardımcınız Olsun Cumhur Kaptan…

Televizyonda gazetede haberleri dinliyor, izliyor ve okuyoruz. Ama haberdeki kişileri bir yerden tanımışlığım ya da ortak noktamız olunca daha da etkileniyorum. Hele de bu kişi mesleğinin gerektirdiği görevini yaparken habere konu oluyorsa “kadere bak!” ya da “Allah’ın işine bak” derken buluyorum kendimi…  

Van depremi haberini duyunca çok üzüldüm herkes gibi. Orada hayatı kaybeden öğretmen arkadaşlarımın, meslektaşlarımın haberlerini duyunca içim daha da bir yandı… Genç beyinleri bilgi ile donatmaya onlara yeni ufuklar açmaya gitmiş olan fedakâr öğretmenimin, bir depremde hayatını kaybetmesi çok acı. Depremde arkadaşlarını, dostlarını, akrabalarını, öğrencilerini, eşyalarını kaybetti öğretmenlerim. İnsan olarak deprem korkusu ve kaybettiklerinin acısını yaşayan öğretmenim birkaç gün sonra kara tahtasının başına geçtiğinde ne yapacak onu düşünüyorum sık sık. Unutmayalım öğretmen de etten kemikten yaratılmış…  Depremde şehit olan öğretmenlerime Allah’tan rahmet ailelerine başsağlığı diliyorum. Allah geride kalanlarının sabrını artırsın…

Deprem haberi yapmaya gidip orada depremde hayatını kaybedenler arasında haber olan gazetecilere dua ediyordum sağ salim kurtulsunlar diye. Etkilendim gazetecilerin haber olmasından. Çünkü benim eşim de bir gazeteci. Volkan’da gazeteye haber yapmak için seyahate çıkıyor. Göçük altında kalan gazetecilerin ailelerini düşünmek bile zor geldi bana…

Depremzedelerin haberini yapmaya giden “evlerinin direğinin” bir göçük altında kaldığını duymaları çok acı verici. Otel göçüğünün altında kalan gazeteciler için dualar ediyordum, umutla güzel haberler bekliyordum malesef bir muhabiri kaybetmişiz. Şehit olan değerli gazeteci Cem Emir’e Allah’tan rahmet, ailesine başsağlığı ve sabırlar diliyorum… Sebahattin Yılmaz için dua etmeye devam edelim…

Dediğim gibi bazen tanımasak dahi meslektaşlarımız  olunca haberin konusu farklı dinliyoruz haberleri. Bir de tanıdıklarımız olunca daha da etkileniyorum.

Televizyon, radyo ya da internette haber takip etmeye korkar oldum. Daha bir haberin etkisini atlatamadan diğer şok haber gelip yerleşiyor gündemimize.

İzmit – Karamürsel arasında sefer yapan ‘Kartepe’ adlı deniz otobüsü içindeki 4 mürettebat ve yolcuları ile kaçırılmış. Umarım mürettebat ve yolcuların burnu dahi kanamadan mesele halledilir.

Dualarımız sizinle Kahraman Cumhur (Tuncel) Kaptan, mürettebatı ve yolcuları … Allah sizleri sevdiklerinize bağışlasın…Allah selamet versin…

NOT: Cumhur Kaptan kardeşimin sınıf arkadaşı olduğu için tanıyorum. İTÜ denizcilik Fakültesi Güverte bölümünden mezun olmuşlardı.

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

