1881-193∞—Atamızı Saygı İle Anıyoruz…

“Benim naçiz vücudum elbet bir gün toprak olacaktır, ancak

Türkiye Cumhuriyeti ilelebet payidar kalacaktır.”

M.Kemal Atatürk

Hayatını Türk milletinin bağımsızlığına, refah ve mutluluğuna adayan Mustafa Kemal Atatürk’ü saygıyla ve rahmetle anıyoruz. Atam İzindeyiz…

Beni görmek demek, mutlaka yüzümü görmek demek değildir. Benim fikirlerimi, benim duygularımı anlıyorsanız ve hissediyorsanız, bu kafidir (yeterlidir). demiştir Mustafa Kemal Atatürk.

Birkaç dakikamızı ayırarak Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk görsellerini inceleyip, bizim için yaptıklarını kendimize tekrar hatırlatmamızda fayda vardır. 

◊ Atamızın ebedi istirahatgâhı için tıklayınız…

Türk Silahlı Kuvvetlerin Anıtkabir sanal turu için tıklayınız… Özellikle bu sanal tur ile Anıtkabir’de gezmenizi ve incelemenizi tavsiye ediyorum.

◊ Anıtkabir’de sanal gezinti için tıklayınız

◊ Türk Silahlı Kuvvetlerin Anıtkabir ve Atatürk görselleri ve bilgileri için tıklayınız… 

◊ Anıtkabir’de sanal tur için tıklayınız…

◊ Atatürk ile ilgili yazılmış Bozkurt kitabının pdf ve word dosyalarına ulaşmak için tıklayınız…

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

