Berrasu’nun Tekmesi…

    Volkan’ın haftalık izni salı günüdür.  Volkan bu hafta çok yorgundu. Bütün Türkiye için zihnen yorucu bir haftaydı. Önce şehit haberleri, sonra deprem haberi herkesi etkiledi. Bu hafta hava da güzeldi ama evde geçirdik. Dışarı çıkmadık. Volkan yatakta uzanmıştı. Berrasu ve bende yanına gittik. Berrasu bizim yatağımıza çok nadir gelir. Yatakta onu mıncıkladık, sevdik… O da bu sevgiyle hareketlendi de hareketlendi…

   Elini, kolunu, bacağını, kafasını dikkatsizce hareket ettiriyor. Ben ameliyatlı boynuma zarar gelmesin diye biraz fazla kolluyordum.  Volkan kendini koruyamadı. Volkan’ın yüzüne doğru ardı ardına tekmeleri ile saldırıp kendince şaka yapıyordu. Topuğu ile bir anda Volkan’ın sol gözüne öyle bir tekme attı ki… Volkan kendini yataktan yere attı, yerde gözüm diye resmen kıvrandı on dakika kadar.

  Onu o halde görünce Berrasu ne olduğunu anlamadı korktu. Bir odasına gitti, bir bizim yanımıza geldi. Bir taraftan Volkan’ın gözü ile ilgilendim bir taraftan Berrasu’nun korkusunu atmasını sağlamakla uğraştım.

    O darbeyle Volkan’ın gözü Allah’a şükür zarar görmedi. Ama göz kan çanağı oldu. Görmesi önceleri bulanıktı on beş dakika falan sonra görmesi düzeldi. Üstelik Volkan birkaç yıl önce lazerle göz ameliyatı olmuştu. Korktuk ama şükürler olsun şaka kakaya dönmedi…

Volkan’ın gözüne buz kompleksi yapılırken Berrasu daha da bir tedirgin oldu. Dolaptan buz alıp poşete koyduk, havlunun arasında gözünün üstüne koyduk. Bunu gören Berrasu şaşırdı. Sonra kendisine de boş poşeti şişirdik. Hemen koşup babasının yanına gitti. Babası yatakta  ya onunda orda olması gerekir. Babasının yanına gitti “ben de yanağımı çarpmıştım ona buz koydum iyileşeceğim” dedi.

Sonra babasına gitti sarıldı, özür diledi…

Daha bu olayı atlatmıştık  ki Berrasu  mutfağa gitti mama sandalyesine çıkmaya çalışırken çok fena düştü. Mama sandalyesi ile pencerenin önündeki mermer kenara çok fena çarptı. Çok korktum. Sırtını çok fena çarpmıştı. sıyrılmış hatta anında morardı. Sırtında bir kemiğe, iç organlarına veya omuriliğe falan zarar geldiyse diye o an aklım başımdan gitti. Ağladığı yerde yere bastırdım yürümesine bakmaya çalıştım. Kendimce kontrol etmeye çalıştım.

Ertesi gün bile çarptığı yere bakarken midemden kelebekler uçuşmaya devam ediyordu…

 Bir verdiğimiz karşı gelmiş olmalı… Allah herkesi görünmez kazalardan korusun…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “Berrasu’nun Tekmesi…”

  1. chidos Says:

    Ülkü’cüm gecmis olsun hem Volkan’a hem de Berrasu’ya 😦 görünmez kaza olmuş gerçekten.
    Berrasuyu da allah korumuş iyi ki daha kötü vurmamış hem babası hem kendi nasıl korkmuştur kimbilir üzüldüm bende 😦 maalesef böyle böyle büyüyecekler.

    • ulku Says:

      Teşekkürler Çiğdemcim…


Yorum Yapın

