Berrasu’dan Ece’ye…

Ben Berrasu Ada. Benim bir oyun grubum var.

Ece, Oğuz, Melis ve ben Berrasu’dan oluşuyor grubumuz.

Biz dört çocuk, dört anne, dört babadan oluşan büyük bir aileyiz.

Biz daha yeni adımlar atmaya başladığımız hatta birimiz de emeklediğimiz dönemde ilk defa buluştuk.

İlk buluşmamızda 10,13 ve 14 aylıktık. Annelerimizin de annelik tecrübesi yaşlarımız kadardı.

Anneler bize yeni çevre kazandırmak, yaşıtlarımızla sosyalleşmemiz için bu grubu kurdular.

On beş günde bir hafta sonları buluşuyoruz. Bu buluşmalar çoğunlukla evlerimizde olsa da annelerimiz hava güzelse bizi oyun parkına ya da oyun alanlarına götürüyorlar. Babalarımızda bu buluşmaya katılınca onlar şehirden uzaklaştırıp bizi daha farklı mekanlara (Adalar gibi) götürüyorlar.

Büyüdüğümüzde okul arkadaşlarımız, mahalle arkadaşlarımız bir de bebeklik oyun grubu arkadaşlarımız diye tanıştıracağız birbirimizi yeni arkadaşlara.

Anneler bazı haftalar bize çılgınca etkinlik yaptırıyorlar. Şarkılar, danslar, hamur oyunları, kes yapıştırmacalar oooo daha bir sürü keyifli etkinlik yaptırıyorlar. Bazı haftalar bize havuz partisi veriyorlar. Bazen pikniğe götürüyorlar. Bazen de evde bizi serbest bırakıp kendileri masa başına geçip güle oynaya kek, börek yiyip muhabbet ediyorlar.

Biz de evdeki eşyaları odalarımızdan bütün evin içine dağıtmaca oynayıp, aradada kavga çıkarıyoruz. Biz ağlayıp oyuncağımızı vermeyince hemen annelerimiz “Ama bak  arkadaşın kendi oyuncaklarını  seninle paylaştı diyorlar.” “Evet benim oyuncağım zaten benim oyuncağım, arkadaşımın oyuncağı da benim oyuncağım” demek istiyorum ama bu cümleyi kurmayı beceremediğim için ağlaya ağlaya oyuncağımı paylaşıyorum.

Her zaman kavga etmiyoruz. Birbirimizi özlüyoruz. Artık birbirimizle telefonda konuşabiliyoruz. Geçenlerde Oğuz duymasın kız kıza bile buluştuk….

Bugün oyun grubumuzdan Ece‘nin doğum günü. ECECİĞİM DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN… Nice mutlu yıllara… Hayatın hep sevdiklerinle sağlık, huzur, başarı ve mutluluk içinde geçsin.

(NOT: Ececiğim telefonda doğum günün kutladım ama birde sosyal medyadan kutlamak istedim. Mouse tutmuşluğum ve bilgisayar düğmesini açıp kapatmışlığım var.)

 


BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. 2 Comments »

2 Yanıt to “Berrasu’dan Ece’ye…”

  1. chidos Says:

    Çok teşekkür ederim Berrasu’cum ben Ece çok güzel bir yazı yazmışsın tam da bizi anlatmışsın annemle okuyup çok beğendik 🙂
    Sizin gibi güzel arkadaşlar ve annelerle tanıştığım için çok mutluyum evet sizi kendi akrabalarımın çocuklarından bile bazen çok anlatıp çok özlüyorum umarım uzuuuun yıllar arkadaş dost kalırız.

    Ülkü’cüm harika bir yazıydı gerçekten çok iyi özetlemişsin bizleri :)) İnşallah birlikte büyütürüz bu küçük insanları..
    Bloguma ekliycem sizden bir anı kalsın ileride okuyalım diye..

    • ulku Says:

      Kendilerini daha iyi ifade ettiklerinde eminim buna benzer duygular paylaşacaklar… ama hazırlıklı olalım birgün bu gruba biz anneleri almayacaklar…( o günler gelse diye içinden geçirdiğini duydum:))


Yorum Yapın

