Prof. Dr. Mete Düren’e Teşekkür Ederim… ve …Patoloji Sonucum

Ameliyat kararını almıştım. Ameliyattan, sonucundan ya da sonuçlarından kendimce bir çok fikir üreterek korkuyordum.

Ama doktorum Prof. Dr. Mete Düren‘di. Doktorum daha önce annemide ameliyat ettiği için, içim daha da bir rahattı. Gerçekten  çevremdeki herkese “böyle insanlar” “böyle doktorlar da” var diye sürekli anlatmak istediğim birisi kendisi.

Ameliyata girmeden önce hastasını odasında ziyaret ediyor, gülümseyerek “hadi hazırlan ameliyata gidelim” diyor.

Ameliyata yine o pozitif enerjisi ile girdiği her halinden belliydi. Mete Hoca’yı gördüm gerisini hatırlamıyorum.

Ameliyattan sonra hastasının odasına gelip “nasılsın? diyerek sana yine moral veren konuşmalar yapıyor.

Taburcu etmeden seni ziyaret ediyor.

Taburcu ettikten sonra telefonunla arayor “bugün kendini nasıl hissediyorsun? Bir şikayetin var mı?”diye soruyor.

Hastasını arayıp patoloji sonucunun müjdesini veriyor.

Prof. Dr. Mete Düren’in farklı bir doktor olduğunu söylemek istiyorum. Kesinlikle farklı bir çizgisi var. Hastasına saygısı ve mesleğine saygısı yüksek bir doktor olduğunu her defasında farklı şekillerde gösteriyor.

Tiroit ameliyatından sonra beni en çok endişelendiren alınan parçadan gelecek patoloji sonucuydu. Mete Hoca telefonda yine hal hatır sordu. Merakla beklediğim patoloji sonucumun temiz çıktığı haberini verdi. Dünyaları bana verdi aslında.

Öncelikle başarılı bir ameliyat geçirmemi sağladınız ellerinize sağlık Mete Hocam. Hastanızı arama nezaketine, olgunluğuna sahip olduğunuz için insanlığınıza teşekkür ederim.

Dünyaları bana veren müjdeli haber içinde “ağzınıza sağlık” Hocam.

(NOT :Mete Hoca annemi Cerrahpaşa’dayken ameliyat etmişti. Aynı alçak gönüllülük,  aynı gülümseme, aynı içtenlikte davranıyordu hastasına. Ama bu değerlerin kıymeti bilinmedi. Birçok değerli  hocamız bugün belkide ilk göz ağrıları üniversite hastanelerinde çalışamıyorlar. Biz hastalar için çok büyük kayıp.Bizler bunları şimdilik çok fazla hissetmiyoruz. Birçok hasta tedavisini yaptırırken birkaç ay içinde  tam gün yasasından dolayı üniversite hastanelerinde artık olmayan bu değerli hocaların eksikliğini hissedecek.  O zaman neler olduğunu anlayacağız. Ben anladım…)

        İlginizi Çekebilir…

Prof.Dr. Mete Düren

GENEL kategorisinde yayınlandı. 8 Comments »

8 Yanıt to “Prof. Dr. Mete Düren’e Teşekkür Ederim… ve …Patoloji Sonucum”

  1. Derya deniz Says:

    Ülkü hnm çok geçmiş olsun. Yazınızı okurken içim rahatladı paylaşım için teşekkür ederiz. Annem in troid bezinde 2.5 cm ıkı nodul bulundu sol lob da doktorlar ameliyat önerdi. Ikı gündür bu konu ile ilgili araştırma yapıyorum. Sayın Prof Dr Mete Düner hakkında hep pozitif yorumlar alıyorum.Güvenebileceğimiz bize huzur veren Doktorlarımızın olması umut verici.Annem iğne biyopsisinden korkuyor.bende çok korkuyorum inşallah hayırlısıyla hersey güzel ve hızlı sonuçlanır.
    Doktor beyin iletişim numarasını ve yaklaşık ameliyat ücreti hakkında bilgi verirmisiniz.
    İyi günler dilerim

    • ulku Says:

      Sağolun. Mete Düren’e gözünüz kapalı rahatlıkla güvenebilirsiniz. Bu işin en iyilerinden biridir. İğne biyopsisinden hiç korkmayın. Çok basit kolay bir uygulama. Ben kızımın doğumundan sonra yaptırmıştım. Mete hoca nın web sitesinden iletişim bilgilerini alabilirsiniz. Ulaşamazsanız burdan bana mesaj atın size iletişim bilgilerini göndereyim. Size de geçmiş olsun…

    • Nihal Says:

      Öncelikle bu forumu bizlere açan Ülkü teşekkürler ve geçmiş olsun,sizden bana da yol göstermenizi isteyeceğim.sağ lobda içine kanamış 1,5cm kist tesbit edildi,şuan hafif ağrım var ve bir anda şişkinlik oldu.endokrin uzmanına gittim ama çok olumsuz konuştu,Mete beye gitmek istiyorum ama kafam karışık,biyopsi istedi endokrin uzmanı,acaba teşhis konulunca mı Mete beye gitmeliyim,yoksa bu aşamada mı?

      • ulku Says:

        Nihal hanım cok gecmiş olsun. Ben yalnızca yaşadıklarımı paylaştım. Size önerim hiç zaman kaybetmeden endokrin uzmanına ki bu Mete bey olursa en doğru isimlerden birinden başlamış olursunuz. Onun tecrübesi, insani yaklaşımı insana doktora güven duygusunu veriyor. Benim için doktora güven demek tedavimin başlangıcı için büyük adımdır. Mete bey kendisi de biyopsi yapıyor ya da kendisi kadar tecrübeli biyopsi uzmanlarına yönlendiriyor. Ben anadolu yakasında olduğum için bana yakın bir kızılay tıp merkezindeki biyopsi uzmanına yönlendirmişti. Benimde uzun yıllar önce okulda (öğretmenim)sesim kısıldı. KBB doktoruma gittim. Tahliller sonrası tiroit ultrasonu istendi. Sonucu doktoruma götürdüm. O gün doktorum yokmus. Bende hem hastanenin başhekimi hem de hemde endokrin uzmanı olan dr a götrüdüm. Adam sonucu aldı ilk sözü ” sizinki soğuk nodül yani kansersiniz” oldu. o an dünya döndü, ağlaya ağlaya hastaneden kactım. Ailem perişan oldu. Hemen annemin de ameliyatını yapan mete hocayı aradık. sonucları okudum. Korkma ama kontrole gel dedi. Gittik hiçte korkulacak birşey olmadıgını anlattı. ilaçlı tedaviye başladı. sonrasında ben hamile kaldım. onu bile etkilemedi. İlaçlı tedavim yıllarca sürdü… Nodülüm doğumdan sonra bir anda hatta bir sabah dikkat cekecek kadar büyümüştü. Ben de o anda tatilde olduğum için bulunduğum sehirde endokrin uzmanına gttim. ultrason falan cekilince 6cm oldugunu söyledi doktor nodülümün. Mete hocama hemen maille haber verdim. Kokrma ama tatilin bitince gel ilaç tedavisi yetmeyecek kadar büyümüş dedi. Ki ameliyattan sonra tahminlerden cok daha büyük bir nodül çıkmıştı. Bir erkek eli yumruğu kadarmış.
        Bu arada hocamız ilk gün dediki bir insan kanser olacaksa tiroit kanseri olsun.Türkiye de trafik kazasında ölme riskin tiroitten ölme riskinden cok cok fazla. En kolay tedavisi olan kanser türü demişti. O an hocamızı anlamamıştım. Yıllar sonra yavrum oldu. Geçen sene kızıma lösemi tanısı koydular. Tedavisi hala sürüyor. Yaşadıklarımızdan sonra Mete hocanın ne demek istediğini yeni anladım.
        Allah size de bütün hastalara da, biricik kızıma da Şafi adıyla şifa versin. sevgiler. haberlerinizi paylaşın lütfen…

  2. nese keskin Says:

    Merhaba ben yaklasık 4 yıl önce tiroi ameliyatı oldum tiroit kanseri teşisi konmuştu 2kere atom aldım ama doktorum düzelmedigimi söyledi tami öncesinde umutlandırmıştı bu yüzden altüst oldum antidepresan kullandım bir süre sonra nükleer tıp prof buldum oda iyi oldugumu söyledi ilaçlarımı düzenli kullandıgım halde çok sinirliyim ve saçlarım dökülüyor ge
    be kalmak
    istiyorum ama kalamıyoru kadı dogum doktorum

    • ulku Says:

      merhaba, yorumunuz yarım kalmış. geçmiş olsun. bütün hastanelerin endokrin bölümü var. onlar ve kadın doğumcunuz birlikte iletişim içinde çalışarak sizin sıkıntılarınızı rahatlıkla giderirler. umarım hayallerinize kavusursunuz…

  3. nsliihnn Says:

    merhaba acaba muayene ücreti ve amaliyat ücretleri ne kadar onun hakkında bilgi verebilirmisiniz

    • ulku Says:

      Nesli hanım, muayenehanesini arayarak güncel ücretini rahatlıkla sorabilirsiniz. Ameliyat ücretini de ameliyatın türüne göre hocamız muayene sonrası kendisi belirler diye düşünüyorum. Geçmiş olsun.


Yorum Yapın

