12. Uluslarası İstanbul Bienali’nde Çocuk Eğitim Programları

İstanbul Kültür Sanat Vakfı ve PACE Çocuk Sanat Merkezi işbirliğinde Koç Holding sponsorluğunda gerçekleştirilen 12. Uluslarası İstanbul Bienali Çocuk Eğitim Programları; 6-14 yaş grubundaki çocukları sanatla tanıştırıyor.

Antrepo No.3 ve 5’te gerçekleştirilecek eğitim programlarında üç farklı yaş aralığındaki çocuklar, PACE Çocuk Sanat Merkezi’nin eğitmenleriyle birlikte İstanbul Bienali kapsamındaki eserleri hem keşfediyorlar hem de onlar için kurulacak sanat atölyesinde, bu çoşkuyla, kendi eserlerini yaratma fırsatı buluyorlar.

Eğitim programı, 20 Eylül 2011 tarihinden 13 Kasım Bienal sonuna kadar, haftada 4 gün olmak üzere (Salı, Çarşamba, Perşembe ve Pazar) günde 2 grup olarak gerçekleşecek.

Hafta içi 10.00-12.00 ve 12.30-14.30

Hafta sonları 12.30-14.30 ve 15.00-17.00

Ücret: Çocuklar için ücretsiz gerçekleştirilecek bu çalışmaya veliler 1 adet bienal biletiyle katılabilirler.

Rezervasyon Tel: (0212) 334 08 18 (Hafta içi 10.00-18.00)

Bienal Mekânı: 3 ve 5 Numaralı Antrepolar, Meclis-i Mebusan Caddesi, Liman İşletmeleri Sahası, Karaköy-İstanbul

KOÇ HOLDİNG DESTEĞİYLE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ  BİENALİ GEZİYOR
KATILIM
Gruplar en fazla 20 kişiden oluşacağı için rezervasyon önceliği gözetilecektir. Çocuklar için ücretsiz gerçekleştirilecek bu çalışmaya veliler 1 adet bienal biletiyle katılabilirler.
REZERVASYON
Melike Kuru T: (0212) 334 08 18 (hafta içi 10.00-18.00)
VEHBİ KOÇ VAKFI SPONSORLUĞUNDA SANAT ÖĞRETMENLERİ İÇİN EĞİTİM PROGRAMI
12. İstanbul Bienali kapsamında, İstanbul’da bulunan özel ve devlete ait ilköğretim okulları ve liselerde görev yapmakta olan sanat öğretmenleri için özel olarak hazırlanmış bir eğitim programı gerçekleştirilecek. Uzman Mine Küçük’ün eğitim vereceği programla, sanat öğretmenlerinin çağdaş sanata ilgilerini artırmak, vizyonlarının genişlemesine katkıda bulunmak ve öğrencilere yeni bir perspektifle yaklaşmalarını sağlamak hedefleniyor. Programın toplamda 200 sanat öğretmenine ulaşması amaçlanıyor. Öğretmenlere verilecek eğitim ve rehberli turlardan sonra, öğrencileriyle birlikte bienali gezmeleri sağlanarak, 15.000 öğrenciye ulaşılması hedefleniyor.
KATILIM
Öğretmenin adı soyadı, okul adı, branşı, telefon, e-posta, eğitime katılım tarihi
E-mail: neslihank@koc.com.tr
Faks: 0 216 4925872
AKTİVİTELER kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

