İçimden Dökülenler…

Anne olmak gerçekten zor. İster çalışan ister çalışmayan ol, anne olmak gerçekten zor. Ama insan çalışan anne olunca kendini daha da bir çıkmazda hissediyor. İmkânlarını düşünüyorsun, çocuğunu düşünüyorsun en iyi koşulları yaratmak için uğraşıyorsun. Elinde çocuğuna güzellikler yapmak için imkanın varken, üçüncü şahıslar hayatına müdahale ediyor ve bir anda bütün planların bozuluyor. Ya bana hep böylesi denk geliyor ya da her zaman olanı bu genellikle bu üçüncü kişiler kadınlar oluyor. “Kadın kadının kurdudur” lafını ben abartılı bulurdum. Sanki bu lafı birkaç kadın uydurmuş ya da abartarak hep bu lafın arkasına sığınıyormuş gibi düşünürdüm. Değilmiş ya… Kabul etsemde etmesemde galiba kadın kadının kurdu olmuş.

Çok zor olacak ama bu kurtlar nasıl bir düşünceye sahip diye empati yapmak istiyorum. “Benim işlerim yolunda gitmedi o zaman bende herkesin işine çomak sokayım” düşüncesi sarmış olmalı bu kadınları… “Benim evliliğim huzursuz, mutsuz o zaman kimse mutlu olmasın” diye düşünüyor olmalı… “Benim patronumla, yöneticimle aram biraz nahoş sizinkini de ben bozayım” diye uğraşıyor olmalısınız…. “Benim çocuğum başarısız, o zaman senin çocuğuna da bir kulp bulmalıyım” diye düşünüyor olmalı… “Maddi olarak hayalimdeki refaha ulaşamadım o zaman sizin paranın gelişine bir sansasyon haber yakıştırmalıyım”… “Ben çocuğumu bakıcılara bırakmak zorunda kaldım o zaman senin işlerine de çomak sokayım senin çocuğunda ortalarda kalsın”…  offff offff! Ben üç beş uyduruk fikir düşünürken bile yoruldum. Ama bu kurtlar düşüncelerini uygulamaya geçirmek için çaba harcıyorlar.  Yazık size kurtlar ya…. Hem çevreye zarar veriyorsunuz hem de etrafla uğraşacam derken hayatınızı ziyan ettiğinizin bile farkına varmıyorsunuz… Başarınca kına mı yakıyorsunuz?

Ben bu kurtların hayatlarında hep birşeylerin eksikliğinden dolayı böyle davrandıklarını düşünüyorum. Biliyor musunuz evrene biraz güzel duygular, düşünceler yaysanız aslında sizde eksikliğini hissettiklerinize kavuşacaksınız…

GENEL kategorisinde yayınlandı. Leave a Comment »

Yorum Yapın

