YENİ TATİL

Berrasu ile birlikte yeni bir tatile daha başladık. Bu defa benim memleketime geldik. Berrasu günlerdir Malatya’da olan Şerif Dedesi’nin yanına ne ile geleceğini düşünüyordu. Malatya’ya uçakla mı gitsem roketle mi gitsem? diye düşünüyordu. Çok rahat bir uçak yolculuğundan sonra dün gece Malatya’ya geldik.

Uçakta kulakları ağrımasın diye sürekli birşeyler yedirdim. Sakız çiğnetmediğim için en uygun çözüm birşeyler yemesi ve içmesi idi. Uçaktan inince tuvaleti olup olmadığını sormadım. Servise binince çişim geldi diye tutturdu. Servis şoförüne söylediğimizde “hareket ediyoruz” dedi ve durmadı. Henüz yalnızca klozete ve lazımlığa çiş yaptığı için durması konusunda ısrarcı olmadım. Yolda otobüsü durdurup çişini yaptırtmak kesinlikle medeni bir davran.ış değil bunun bilincindeyim. Konu çocuk olunca bazen terbiye,medeniyet vs hepsinin boş laflar olduğunu bile insan yaşayınca öğreniyormuş. Ama 2,5 yaşındaki çocuğun çişi geldi deyince “çişini tutsun 15 dakika” diyen şoför, Pegasus hava yollarının servis şoförü olmaya hiç yakışmıyor. Pegasus Havayolları yolcuyu memnun etmek için elinden geleni yapıyor. Servis şoförünün verdiği cevap insanı dumura uğratıyor. Açıkça söyleyeyim eğer çocuk çok zorlansaydı hatta kakası dahi olsaydı otobüsün içine rahatlıkla tuvaletini yaptıracaktım. Çünkü eminim şoför o cevabı  sonuçlarına katlanarak vermiştir diye düşünüyorum.

Birkaç aydır dedesini görmeyen Berrasu dedesini biraz yabancıladı. Ama bugün eskisi kadar olmasada yakınlaşmaya başladı. Malatya’daki evimizde kahvaltı yaptıktan sonra eşyalarımızı yerleştirdik ve doğduğum kasabaya gittik.

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »