El kasları için…

Çocuklarına;

makas kullanmayı öğretmek isteyen,

farklı makas çalışmaları yaptırmak isteyen,

anaokulu seviyesinde farklı çalışmalar yaptırmak isteyen,

farklı boyama şablonları isteyen,( NOT’u oku)

çocuk şarkıları arayışında olan,

çocuklarının;

okullar başlamadan el kaslarının gelişimini artırmak isteyen,

konsantrasyon sorunu olan çocuklarına pratik çözüm önerileri arayan,

anne-babalar sizlere http://anaokulu.nl linkine bir tıklamanızı tavsiye edeceğim.

İşini severek yapan eğitimciler olduklarını sitelerinin sayfalarından hissettiren öğretmenlerime ellerinize sağlık diyorum. Teşkkürler…

(NOT: Şablon boyamayı tavsiye etmediğimi yazımda anlatmıştım.)

ÇOCUK EĞİTİMİ kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . 1 Comment »

Bir Yanıt to “El kasları için…”

  1. devrim Says:

    bu siteden hiç haberim yoktu gerçekten çok güzelmiş eşime gönderdim bir sürü sayfayı print edecek bana ve bu arada sizin karpuzunuzu bizde yaptık :))) birini anneannemize hediye ettik şimdi sırada zürafa var… ama biraz tembel olduğu için kesmelerin çoğunu ben yapıyorum :(((((( ama ilerleme katedeceğimize inanıyorum ve hergün birlikte sitenize bakıp kulaklarınızı çınlatıyoruz :)))

    Ada’nın annesi ( Devrim )


Yorum Yapın

