Günlerimiz…

Tatilden dönerken Balıkesir yolu bakımda olduğu için Bursa üzerinden değil, Çanakkale üzerinden geldik. 12 buçuk saatte döndük. Nerdeyse her yerde mola verdik. Keyifli bir yolculuktu. Bizi dikkatle sağ salim evimize getiren Volkan’a buradan da teşekkürlerimi ileteyim.

Berrasu’yu özledim diyen anneme sabah kahvaltımızı yapmaya gittik. Uğur’da gelince keyifli bir kahvaltı yaptık.

Ertesi gün kahvaltıya da Volkan’ın ailesine gittik. Kahvaltıya gitmiştik ama çok geç saatlere kadar kaldık. Volkan’ın şehir dışındaki kız kardeşi (Tuğba/Ali) ve karşıda oturan kız kardeşi de (Esra) geldiği için kalabalık ama keyifli bir gün geçirdik.

Tuğba ve Ali’nin büyük kızları Yağmur ile Berrasu 5 gün ara ile doğmuşlardı. Küçük kızları Ece’de iki buçuk aylık şipşirin, cin gibi bir bebek. Ece’yi birazda Berrasu’ya benzettik. Fiziksel olarak değil. Berrasu’da henüz ilk bebeklik günlerinde bile fıldır fıldır gözlerle etrafı inceliyordu. Allah her çocuğa da bizim çocuklarımıza da sağlıklı, uzun bir ömür versin. Bahtları güzel olsun.

Salı günü de Volkan’ın haftalık iznini değerlendirdik yine ailecek geçirdik, piknik yaptık. Akşam saatlerine kadar evde Berrasu ile beşinci cihan savaşını yaşadık ama günün geri kalan kısmı güzel geçti. Beroşun azı dişleri çıkıyor. Yemek yemiyor. Hem acıdan hem sıcaktan çocuk asabileşti. Bitse şu diş çıkarma faslı artık…

Çocukların birbiri ile kaynaşması biz de mutlu etti. Bu arada Yağmur’un bana “yengeç” diyerek yenge deme çalışmaları çok keyif verici.

Pazar günü Şerife annenin yemekleri harikuladeydi. Fırında dolması ve patlıcan yemeği çok lezzetliydi.

Mangal keyfinimize ise diyecek yoktu. Emeği geçen herkese teşekkürler…

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: . Leave a Comment »