TATİL SONRASI EV DÜZENLEMECE…

Tatile gitmek çok zevkli de tatil dönüşü evi toplamak bir kâbus…

Tatile giderken evi dağınık bırakmadım tabiî ki. Zaten evi asla dağınık bırakmayız diyebilirim. Volkan’ın en sevdiğim özelliklerinden bir de düzenliliğidir. Zaten başak burcundan da başka bir şey beklemek saçmadır.

Tatile giden eşyaları yerleştirmek günlerimi alıyor. Hani vardır ya iki tişört, bir şortla tatile gidebilenlere hep hayret etmişimdir. Ben ki günü birlik yere bile üç beş yedek kıyafetle gidebilenlerdenimdir. Yedi gün için gidiyorsak: 7 sabah, 7 öğleden sonra, 7 akşam için ayrı ayrı kıyafetler, birde üç-beş yedek kıyafet, aksesuarlar, çantalar, makyaj malzemeleri, takılar, ayakkabılar… alırdım yanıma… Volkan için ve Berrasu için de aynı şekilde hazırlanınca taşınıyor gibi halimiz oluyordu.

Volkan yaklaşık bir yıldır “Ülkü tatile giderken bu defa fazla kıyafet alma” diye neredeyse her gün tembih ediyordu. Kırk gün söyleyince olur derler bu defa bende azıcık kıyafetle gittim. Bu yıl kendimle gurur duyuyorum hayatımın en az kıyafet ve aksesuarı ile tatile gittim veeee geldim. Ve geldim diye özellikle söylüyorum. Çünkü götürdüğüme yakın da yollarda alışveriş yapardım.

Bütün buna rağmen üç gündür günde 3 defa çamaşır makinesi çalışıyor daha yeni bitti yıkanacaklar. Yıkamak bir şey değil ütülemek bir dert. Eve gelen yardımcıda tatile gitti.

Yazın sıcağında bütün ütüler üstüme kaldı. Hedefim daha da az eşya ile tatile gidip gelebilme becerisi kazanmak.

Beroşumun tatil anılarını yazacak vakit bile bulamadım.

(NOT:Bu arada yazı yazarken fark ettim. Valiz mi bavul mu hangisini kullanmam gerektiğine bir türlü karar veremedim. Sözlü anlatırken aklıma hangisi gelirse söylüyormuşum. Yazı yazarken ayyy hangini kullanmalıyım diye pek bir kastım kendimi. Dikkat edin itina ile her ikisini de yazı da kullanmadım.)

BERRASU ADA kategorisinde yayınlandı. Etiketler: , . Leave a Comment »

Yorum Yapın

